torsdag 16 augusti 2012

Pimpad cykel

Nu har min cykel fått sig en ny cykelkorg!


Jag ville ju så gäääärna ha en cykelkorg i brun konstrotting! Det var inte helt lätt att hitta en, ska jag säga... Sport/cykelaffärerna som jag var in i, hade inga. De följde ju liksom med vissa cyklar... Men det är klart att det gick ju att beställa, allt GÅR ju ;) 
Nu hade jag ju faktiskt hittat en på nätet, som jag ju lika gärna kunde beställa då. Osedd som osedd... ;) Inte blev det något dyrare heller. 

Igår kväll, när vi kom hem från badplatsen hade Mannen i mitt liv monterat på den. Det var lite "meckigt" att få dit den, men det fixade han såklart! Min händige älskling!
Det var betydligt enklare att bara haka på den som följde med, i det fästet de redan hade monterat i cykelaffären. Men näe... jag ville faktiskt inte ha en "vanlig" i svart metallnät... ;)

Nu blev den precis så där snygg som jag vill ha den! Min fina nya cykel!


Maria

14 kommentarer:

  1. Fint! Cykelkorgar är bra där ryms lite av varje. Min cykel gick sönder igår så kanske det blir en ny här med. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Snygg cykelkorg. Vart köpte du den?

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggare än svart metall som jag har...:)
    Själv släpade jag upp strykningen från källarens tvättstuga här om kvällen, upp till altanen och stod istället i kvällsolen och strykte. Mycket trevligare..:) Ha det bäst, kram Kate

    SvaraRadera
  4. Snygg cykelkorg och så stor sen.
    Ha de gott på dina cykelturer. Catarina

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! Vad lätt det går att cykla nu när du har full utrustning. : )
    Fiffig vas. Jag gillar vitvinsvinägerflaskorna som vas.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Snygg cykel och korg. Jag gillar verkligen dessa "rejäla & robusta" svenska cyklarna. Här har alla som cyklar (och det är många) bara sportcyklar/tävlingcyklar, ja du vet med tunna däck och bockstyre. Ingen pakethållare eller stöd och stänkskärmar verkar ingen hört talas om. Har dock sett att den svenska Kronancykeln finns att köpa här men den var inte billig.
    Fast här är det lag på att ha hjälm också!
    Cykla lugnt nu på din fina cykel!
    Kram Anette :)

    SvaraRadera
  7. Vilken grymt snygg cykelkorg, betydligt roligare än de klassiska svarta. Vart har du hittat denna snygging?

    Kram

    SvaraRadera
  8. Fin och passar dig perfekt :) kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  9. Jättefin!

    Min cykel var så skruttig att jag skänkte med den till den som köpte min barnsadel! Den var sååå tung och trögrullad så jag vill ha en som inte känns som en traktor nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Det var en annorlunda variant! Jättefin!! Passar bra till cykeln!!

    SvaraRadera
  11. Den är ju superfin. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Jättefin verkligen! Så fint med koftan i också! Nu kan du cykla och njuta:) kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Jättesnygg, härligt gammaldags och så fint med den snygga Bondelidkoftan i:)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  14. Så fin korg! Å snygg cykel! Måste vara skillnad mot den korgen som följde med...
    Kan vara värt att vara lite envis ibland ;)
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...