fredag 3 augusti 2012

Ny cykel! :)

Idag kom den! Min fina nya cykel som jag beställde i Tisdags! 

Jag berättade ju i tisdags, att jag beställt något jag funderat på länge, nu. Det var en cykel! :) Jag letade cykel i våras och hittade först de HÄR cyklarna. Sen hittade jag den HÄR cykeln, som jag faktiskt då bestämde att jag ville ha... Men... det visade sig vara jätte svårt att få tag i den ljusblå, som jag hade sett i butik, med det antal växlar m.m som jag hade tänkt mig... I färgen lila, möjligtvis... (Som jag senare förstått att det var på bilden jag lånade från nätet) Eftersom det var den ljusblå färgen jag föll för och inte den lila, så lade jag cykeltanken åt sidan lite. 
Tills för några veckor sedan, då jag började kolla runt lite igen. Då hade mina tankar återigen gått till svart eller creme... Helt plötsligt hade jag hittat denna! Klick, klick... beställd


Den levererades fraktfritt hem till min dörr idag! Smidigt! 


Jag tycker den är riktigt snygg, med sina bruna handtag och sadel! :) Den svarta cykelkorgen i metall, följde med på köpet, men jag vill hellre ha en ljusbrun i konstrotting. Har beställt en från annat håll, och hoppas att den kommer passa... ;)


Nu kan jag cykla mina 400(?) m till jobbet på Måndag! ;)


Maria

11 kommentarer:

  1. Den är ljuvlig :) var den dyr? Kramar DianaDe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var nog den billigaste av den typen, jag kunde hitta. ca 4000:- :)
      Kram

      Radera
  2. Underbar! Vilka detaljer. Verkligen superfin och matchar porchen till och med ;)

    Saknar att cykla.

    Kram och njut av din fina guldklimp!

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar cykel! Snyggt med de bruna detaljerna!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Härligt Maria! Bra gjort. jag är såå avis. Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Wow! For en flott sykkel, vennen :) Veldig fin brunfarge på håndtakene og setet :) Kommer til å bli så lekker med brun korg også :)

    Kos deg på sykkeltur, fine vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  6. Åh vilken läckerbit. Jag vill också ha en ny cykel men har inte tagit mig råd till det tyvärr.

    Ha en trevlig kväll.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  7. Ååååååhhhh vilken snygg, gillas verkligen!
    Njut av första cykelturen!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Stilig, tänk att man kan klicka hem allt idag! Lycka till påm måndag! Kram

    SvaraRadera
  9. Superfin cykel du införskaffat!! Härligt att få cykla till jobbet, i ur och skur...;))
    Jag cyklar gärna, går oftast fortare än att ta bilen i vår lilla stad!! Kom att tänka på min härliga tavla jag har. Ska lägga ut den någon dag på bloggen och tänka på dig och din nya cykel..:)) Kram Kate

    SvaraRadera
  10. Ohh mycket fin, jag skulle också behöva en ny och den där vore perfekt =D

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...