torsdag 30 augusti 2012

Höst i brunt

Jag har alltid gillat bruna toner!  Allt från beige till kakao ;)
via

De här snyggelisnygga bootsen i skinn, står oanvända och nyinköpta, i min Walk-in-closet och väntar på att få sitta på mina fötter. Finns också i svart, och hittas här .

via
Det här supersnygga armbandet i mörkbrunt skinn, vann jag hos Life´s Silverlining and I . Har inte fått det ännu, men är säker på att jag kommer gilla det massor! Kommer från      LINE BY MARIA .

via

Den här snygga korta kjolen i brunt lite vaxat tyg, köpte jag för några veckor sedan, här . Har hunnit använda den vid ett par tillfällen. Redan en favorit! Precis min typ av kjol ;)

via
I år behövdes en ny jacka som inte är lika varm som dunjackan. En jacka som man kan börja använda på hösten mer ;) Den här bloggerskan tipsade i helgen om denna fina kappa/jacka från H&M. Jag blev lite såld på den med detsamma och klickade snabbt hem den (bekvämt med uppkoppling även på sjukhus ;)och hoppas att den är lika snygg som den ser ut ;) 

via
Igår när vi åt lunch på stan, passade jag på att slinka in på MQ för att köpa mig den här koftan som jag tittat på ett tag nu. Älskar det märket och nu hade jag fått 20% rabatt på ett köp, så då slog jag till. Efter denna tid instängd på barnsjukhuset så tycker jag minsann att jag är värd den ;) :) 

Nu vet ni hur jag kommer se ut i höst! ;) 


Maria

11 kommentarer:

  1. Vad mycket fint du har köpt dig.
    Det är alltid kul att förnya sin garderob så att man kan känna sig lite extra fin i höstrusket.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Kläder är så skoj.
    Tack för inspiration, skall genast springa in på Lindex och se om jag passar i kjolen om den finns:) Jättesnygg. Själv har jag klickat hem ett par jeans från H&M som var för små så de fick äldsta dottern. Koftan är också jättesnygg, du kommer vara jättefin i alla dina nya kläder.
    Hoppas ni får en fin dag.

    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  3. heej!

    jag har tittat på dom skorna o tänkt beställa dom.. är dom sköna?

    kram camilla

    SvaraRadera
    Svar

    1. Hej!

      Jag har enbart hunnit prova dem, än. Men det verkar som att de kommer vara sköna att gå i,faktiskt!

      Kram /Maria

      Radera
  4. Precis min typ av kjol med! : )
    Jag är sugen på att köpa nya skor, ska nog åka med N och titta på skor imorgon. Hon behöver nya gympaskor och gummi stövlar. Sen är det bra när hennes mormor jobbar i skoaffär, då blir det inte så dyrt!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Hej Maria!
    Fina grejer du hittat. Men koftan gillar jag bäst, en sådan skulle jag kunna tänka mig själv.
    Tänk vad lite shoppingterapi kan avhjälpa i "trista" och svåra situationer. Det låter iallafall som om ni håller på att hitta rätt i den nya djungeln ni hamnat i så snabbt och nyligen.
    Hoppas ni får en fin helg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  6. Superfint! Gillar verkligen skorna och koftan, ja inget fel på det andra heller så klart. Kraam du är värd mer än så.../ Pia

    SvaraRadera
  7. Å vad jag vill ha det armbandet! Bra att du unnar dej fina saker. massor av kramar från Lotta.

    SvaraRadera
  8. Tack för din upplysning om Sköna Hem ♥ har haft så mycket så jag har inte hunnit varken läsa min blogg eller någon tidning! Men tack vare dig så hitta jag mig själv i tidningen, hihihihi!

    Gillar armbandet massor - skit snygg helt enkelt!

    Ha det bäst fina du! Skall läsa lite mer på din blogg i morgon nu måst jag gå och lägga mig. Jobbar jour denna veckan och du kan inte ana så många som har tandverk i denna småstad denna veckan,och har dom inte tandverk så har dom varit med om en olycka och slagit ut tänderna, huuuu mig! Jag återkommer till dig i helgen. Måste läsa i kapp mig här känner jag!

    Kram på fina du.
    CC

    Psst! jag länkade till dig som ett tack för din hälsning hos mig i kommentarfältet, det är tack vare dig jag hitta mig själv menar jag ........... kram kram igen

    SvaraRadera
  9. Det är du absolut värd!! Kul med nytt i garderoben nu till hösten! Jättefint, alltihop!

    SvaraRadera
  10. Åh vad mycket höstfint du har hittat! Jag gillar alltihop. Vad roligt att du också gillade jackan från H&M :) Jag har inte fått min än, tyvärr, men den ska nog komma nu i veckan. Vad synd att den kändes för liten i storleken, då kanske jag också måste skicka tillbaka min sedan.. Kul att du tyckte den var snygg IRL också i alla fall! Tack för att du länkade till mig! :)
    Kram och ha en fin ny vecka!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...