torsdag 26 juli 2012

Svarta lådan

Nu är den klar!


Nu är den målad, lådan som jag köpte. Hur den såg ut innan, kan ni se en skymt av HÄR . Tyckte den var lite tråkig, på "gaveln", så jag målade dit årtalet 2012 ;) 


Ett par gamla böcker får palla upp den gamla väckarklockan, som jag hittade på ett garageloppis.

Nu är lådan placerad uppe på TV-bänken i "finrummet". Den saknade detaljen som jag berättade om tidigare HÄR är nu på plats, alltså ;)

Lådans "piff" kommer garanterat bytas ut lite då och då efter humör och säsong ;)


Maria

7 kommentarer:

  1. Å vad jag tycker om din låda! Du är såå duktig. Och jag har sagt det förut, men måste säga det igen: jag blir glad av ditt underbara piff!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Den blev jättefin! Tänk om jag kunde vara det minsta kreativ så hade jag varit lycklig. :) Jag kan väl på min höjd plocka fram sprayflaskan och spraya om någon sak men sen är det stopp. ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin den blev! Och så duktig du är! Att du hinner fixa så där. Svar på vart jag åker till ikea så är det till båda faktiskt men helst uppsala. Det blev inget ikea för mig idag, skickade maken att svänga förbi istället:) kram fina du!

    SvaraRadera
  4. Så snyggt det blev! Gillar siffrorna på lådan, känns lite industri över det hela.

    Kram duktiga du ♥

    CC

    SvaraRadera
  5. Duktig du är! Kul detalj med 2012!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Först passar jag på att säga; Vad roligt att du lämnade några ord inne hos mig. Loppis är verkligen en skattgömma eller en kassako i liten valör (hihi) och funkar kanon i bagage varianten :)

    Åh, jag gillar lådan du har målat om och klockan från ett garageloppis....Älskar lopppis just för att det går att antingen måla om, byta användningsområde eller bara till att dekorera med.

    Här skiner solen mellan molndiset och det ser ut att bli varmt också idag. Ha det gott!
    Milla/Motvalls Kärring

    SvaraRadera
  7. det blev verkligen det där extra lilla piffet. Såå läckert med årtalet också. Kram Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...