söndag 29 juli 2012

Porchkväll!

Äntligen...


Igår kväll satt vi ute på vår porch, Mannen i mitt liv och jag, till klockan blev midnatt. Äntligen en kväll då vi kunde sitta ute utan att frysa eller bli uppätna av mygg! Äntligen!

 Som jag har längtat efter sådana kvällar!!! Att få sitta där och njuta av mörkret som faller och ha ljuslyktorna tända! Småprata om ditt och datt och mysa under en filt... Det är livet, det!

Jag vet att jag tjatar om min porch, som egentligen inte är något annat än en veranda ;) Men jag är så otroligt glad att jag har den! Ja, jag är nog allt lite förälskad i den... ;)


Men nu är det dags att göra frukost! Kanske till och med sätta sig på porchen, med frukosten? ;)


Maria

11 kommentarer:

  1. Visst är det mysigt att sitta och småmysa ute i sommarnatten. Klart att du är förälskad den är ju sååå fin, din porch. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Visst är det väl mysigt att verkligen älska det man byggt och att det blivit som man vill!
    Mysigt att kunna sitta ute, de kvällarna är ju lätträknade iår!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Härligt, hoppas det blev en porchfrukost också!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt det ser ut!
    Här hade det inte gått att sitta ute igår kväll!
    Regn och rusk!
    Hoppas att du äter frukost ute...är ju såå underbart!!
    Ha en härlig dag, vännen!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Underbart att få sitta ute sådär. Och er porch blir verkligen bara finare och finare!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Verkligen mysigt!!!! Bäst att passa på när
    Tillfälle ges det har inte varit så värst många i år!
    Kram

    SvaraRadera
  7. *hihi* Porch låter så mycket roligare än veranda ;) Önskar mig också en *ler

    Så fin du har gjort bloggen.

    Ha en fin söndag
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  8. Såklart det är kärlek när man har en porch!

    Underbart med sådana kvällar. Tror jag ska få till lite mys ikväll ute....

    Kram!!

    SvaraRadera
  9. Såå koselige bilder fra porchen din, vennen :) Så herlig sommerkveldstemning :) Så godt å kunne sitte ute og nyte sommerkvelden :)

    Mannen min og jeg pratet på det seinest i går at vi ikke har hatt en slik sommerkveld her enda hvor vi har kunne sitte ute seint på kvelden, men får håpe det snart blir noen varme fine kvelder :)

    Kos deg masse videre på den fine porchen din :)
    Klemmer til fine deg :)

    SvaraRadera
  10. Åh så härligt ni hade det på er porch!

    SvaraRadera
  11. Å dessa ljumma sommarkvällar! Tänk att det blev några att njuta av iallafall:-)
    Och det ser så mysigt ut på er porch!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...