lördag 28 juli 2012

Pippi på klänning!?

Ja, det tolkar jag på två sätt...

Källa
Först bildligt talat ;) Alltså en klänning med pippi (fåglar) på ;) Höstnyhet hos MQ. Jag kan inte bestämma mig för om jag tycker den är ful, eller inte...? Vad tycker ni? 

Källa
Den andra tolkningen, är att ha "mani" på klänningar ;) Jo, jag har nog det... Liiite grann i alla fall! ;) Älskar klänningar! Denna är också från MQ´s höstnyheter och där vet jag att jag tycker den är snygg! Konstigt nog, för det är verkligen inte "min stil" ;) Men det kanske är så att "min stil" faktiskt håller på att ändras? Jag försöker ju i alla fall, så jag inte totalt har fastnat i det "volangiga", romantiska träsket ;):)




Men idag är det varmt och soligt, så då tänker vi inte på höstklänningar, mer!;)




Maria

12 kommentarer:

  1. Jag tycker att klänningen är snygg. Känner igen det där med att innehållet i garderoben håller på att ändra smak. Jag tror att det betyder att vi följer med i modets svängningar!
    Ha en bra dag! Anita

    SvaraRadera
  2. Jag tycker faktiskt klänningen var jättesnygg! Verkligen inte min stil men det var läcker på nåt sätt?! Nr 2 var oxå snygg! Vi kanske har fått nog av volanger nu...

    Ingen sol här men jag hoppas på uppehåll i a f så vi kan sitta ute ikväll!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Älskar klänningar,fint du har gjort här inne vännen :) massor av kramar Diana

    SvaraRadera
  4. En klänninglover till! Jag har flera och mixar med jackor, koftor och bälten.

    Tycker båda var snygga. Tänk med ett par tuffa skor eller boots :)

    Kram!!

    Ps. Roligt att du också är en New York lover!

    SvaraRadera
  5. Annorlunda men snygg pippiklänning ;) Ibland är det roligt att ha något i en annan stil kram Ellinor

    SvaraRadera
  6. Fin header du har!!!

    Jag är inte rätt person egentligen att uttala mej om klänningar. Använder det sällan el aldrig!

    Jag tror inte att jag hade fastnat för ngn av dessa två..och om så hade den andra tilltalat mej mest...:)

    Ha en fortsatt skön dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Suuuuuuuupersnygga klännningar båda två, skulle gärna få hamna i min garderob:))) Den första är verkligen superhäftig, en favvo!!!!

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Ja vad fina! Men visst har man börjat kika på höstkläder hihi. Jag har mailat dig. Kram Nilla

    SvaraRadera
  9. Jättefina, den första gillar jag skarpt. Ha en fin löragskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Så snygga! Jag tycker mycket om den översta! Cool på något sätt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  11. Tack för att du tittar in hos mig. Tack för att du gillar hur jag skriver. Eller mer tack för att dy förstår, läser och ser.
    Tack.
    Och ja klänning. Jag gillar den första. Pippi fåglar är nog min grej;) ganska pippig hela jag;)

    Kram

    SvaraRadera
  12. Jeg er såå glad i kjoler :) Jeg heller som regel mot det romantiske, Cream sine kjoler :) Elsker de :)

    Men hvorfor ikke prøve noe mer friskt :) Disse var jo lekre :) Likte begge to :) Jeg kunne ønske jeg turte å bruke litt mer farger for det er jo så lekkert :)

    Så godt at dere har hatt en flott sommerdag :) Håper vi får mange fler av de :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...