söndag 29 juli 2012

Har ni smakat?

Har ni smakat de nya majonnäserna? 


De finns i några olika smaksättningar. Den här gillade jag bäst. Trots att det faktiskt smakar senap, som jag inte är så förtjust i så var den väldigt god! Kanske för att jag gillar pepparrot, så mycket?! ;)  Perfekt att toppa lax-knäckemackan, med! ;)

Vi hade den till räkorna , på vår lilla räkafton här hemma, i torsdags, jättegott! Vi drack ett gott vitt vin till också ;)


Ett litet majonnästips så här på söndagskvällen!
(det blev visst ett vintips också ;)



Maria

11 kommentarer:

  1. Vad kul med lite nyheter. Räkor... det såg gott ut. Ha det bra. Kram pia

    SvaraRadera
  2. Så gott!! Jag är tokig i pepparrot!!! Och knäckebröd...mmmm. Så gott. Vi har räkor i frysen, ska ta fram dem nu ;)

    Ha en skön kväll fina Maria!

    SvaraRadera
  3. Gud vad gott, måste testas! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset!!
    Skall köpa det i morgon...majonnäsen alltså!
    Kan inte lära mej att dricka vitt vin..utan det blir uteslutande rött..även till fisk..:)

    Ha en skön fortsättning på kvällen!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Måste testas!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Hallå hallå! Låter som en god majonäs trots att jag likt som du inte är så förtjust senap! Så otroligt fina husknutar mannen din gjort, jättefina! Kram Kate

    SvaraRadera
  7. Så gott det ser ut! Tack för tips på lite nytt.
    Vad fint ni har det på er porch!

    Kramis

    SvaraRadera
  8. Mmmmm, ser jättegott ut!! Har inte testat, tack för tipset:))

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Låter gott, tack för tips!
    kram

    SvaraRadera
  10. Tack för tipset...har sett dem men inte testat än...men nu får det bli testning:)

    SvaraRadera
  11. Men så gott det lät! Tack för tipset!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...