tisdag 31 juli 2012

Ett litet paket...

Jag hämtade ut ett litet paket idag...

En liten kartong som innehöll en söt och mjuk scarf. I rosa med vita spetsar.  Älskar fortfarande rosa! Tröttnar visst aldrig på det... ;) Inte på spetsar heller, visst... ;)

De här två söta glasburkarna med lock i metall, låg också i kartongen. De ska stå på mitt arbetsbord i "ateljén" så småningom. Jag ska lägga vackra knappar i dem. Eller något annat smått ;)

Två nya kuddfodral fanns det också med i den lilla kartongen. Har bara inte bestämt mig för var de ska "bo" ;) På kökssoffan, eller på sängen...? Vi får se... 
Alla sakerna har jag köpt HÄR på rea

Och idag har jag äntligen bestämt mig för och även beställt något som jag planerat och funderat på länge, nu... ;)


Maria

14 kommentarer:

  1. Vi hämtade visst båda ut paket idag! Är det en fin sjal? Tröttnar inte heller på rosa :) och svar ett cafe skulle jag gärna ha hihi. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du har köpt dig. Sjalen var jättefin, gillade verkligen spetsen.

    Håller med dig angående inredning, roligare med personlig stil vissa saker ser man i väldigt många hem...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker rosa färg och fina glasburkar. Jag gillar också rosa och frossar rosa i barnrummen just nu. Jag kommer aldrig att tröttna på rosa.

    Kram Therese

    SvaraRadera
  4. Rosa är färgen framför allt... Fina små burkar och vad har du nu beställt..?? Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Vilka fina saker du hade i ditt paket!
    kram

    SvaraRadera
  6. Underbar sjal, superfin färg:)

    SvaraRadera
  7. Spännande saker, spännande planer! Tack för canvastipset, funderade faktiskt på en bit fototapet av sonen att klä in dörrarna till den inbyggda garderoben med... Vi får ser :-)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ja, rosa! Det är så fint och din sjal har den där snygga nyansen som jag är så svag för.

    Söta burkar för knappar!

    Kram

    SvaraRadera
  9. Spetsar och rosa går hem här också :) kram Diana

    SvaraRadera
  10. Vilka fina små fynd! Kuddfodralen var jättefina tycker jag! Gillar också rosa nyanser i allt!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig blogg! Blev sittandes läänge och läste. Inspirerande och sådär "mitt i prick" med sånt jag gillar!

    Hälsar Jenny

    SvaraRadera
  12. Jättefina fynd!!! Supersnygg sjal, gillar mycket!! Söta burkar och fräscha kuddar, de passar nog både i vardagsrummet och i sovrummet:)

    Kraaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  13. Jättefina kuddar! Undrar just vad mer du har beställt? Kanske en resa som jag?? Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...