fredag 27 juli 2012

Att flyga iväg på picknick!

Idag gjorde jag och Mannen i mitt liv en flygtur med  picknick! ;)


Några av er vet ju redan att Mannen i mitt liv har flyg som sitt stora intresse och att han är "hobbypilot" ;). Idag tog vi en liten tur över Mälaren till ett litet flygfält och hade lite picknick



Härligt väder, trevligt sällskap, en kopp kaffe och goda mackor! Kan det bli mycket bättre?;) 

Här kommer några bilder från ovan, lite suddiga kanske, då de är tagna genom fönstret ;)

Det vita som syns mitt i bilden är Globen ;) 


Ser ni slottet?  Det pampiga Skokloster slott. 

Vägarna syns så tydligt, hur de går runt områden och mellan platser. 

Vackra Domkyrkan! Häftigt att flyga över alla husen i stan!

Mysiga Ulva Kvarn. Det finns så mycket vackert att se även från luften ;)

På marken igen, njutandes i gröngräset under tiden som piloten gjorde rent planet ;)


Maria

10 kommentarer:

  1. Så himla häftigt! Roligt att få se lite bilder från närtrakterna så där från ovan. Gillar dina skor oxå.. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Wow!!! Så himla läckert. Skulle inte ha något emot att ha en man som har flygcert ;)

    SÅ romantiskt att flyga iväg på en picknick!!!!

    Ha en fortsatt härlig dag fina Maria!

    xx

    SvaraRadera
  3. Så härligt, vilken picknick! kram

    SvaraRadera
  4. Men du..vilken annorlunda picknick..såå mysigt!!
    Vilken förmån..att få se allt från ovan!!

    Önskar dej en fortsatt ljuvlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Vad kul att få se Skokloster uppifrån. Jag har bara varit där och besökt det från marken tidigare och man får helt klart en annan överblick av hur det ligger när man ser det uppifrån. :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, det var ingen vanlig rundtur om man säger så :-) Häftigt!! Och du... jag gillar husknutarna i massor! Skitsnyggt! Hälsa mannen det! :-)

    SvaraRadera
  7. Jag säger bara wow wow wow! Trodde inte du menade allvar med rubriken men jodå! Hur läcker och vilken upplevelse! Älskar´t!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Wow sååå häftigt! Men läskigt också, vilken hobby! Kraaam Nilla

    SvaraRadera
  9. Ååå...så stilig, vennen! Dette så jo bare helt herlig ut! :) Dette er sånt man bare drømmer om - å ta flyet på picknick :)

    Så flotte bilder du har tatt, moro å se landet ovenfra - så vakkert det er :)

    Ha en flott helg videre også, vennen :)
    Klemmer Lisa :)

    SvaraRadera
  10. Loove så flott att dra iväg på en sådan picknick!!!!
    Kul!!!
    Kran

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...