lördag 9 juni 2012

Inredningsinspiration denna gråmulna morgon ;)

Denna dag börjar lite gråmulen...  Vad passar väl bättre än lite inredningsinspiration? ;)


En söt liten brevpress till skrivbordet? 

En ljuvlig randig pläd i brunt och blått... 




En enkel vas i lite "medicinstil"... 





Mysiga lyktor får man aldrig för många av ;) Här en orientalisk variant.
Alla Bilder från Åhléns

Snygga kuddar får jag heller aldrig nog av! Denna talar för sig själv, tycker jag! ;)


Idag blir det en utflykt till Ingarö. Vad ska ni göra denna lördag? 


Maria

9 kommentarer:

  1. Härliga inredningsprylar! Här ska vi slänga ut sofforna och köpa nya, äntligen! har velat ett halvår men nu så!!
    Ha en kul utflykt, hoppas ni klarar er från regnet!
    Har du sett att linnet finns hos nordljus, på rea?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Åh va mycket fininspiration. Gillar Åhlens, dom har ju sååå mycket fint. Alltid.

    Njut av dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackra saker! Jag har en liknande brevpress och jag älskar den!
    Ha en fin lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Ingarö är mina barndomssommrar. Mina föräldrar har haft sommarhus där i 40 år. Men nu har det blivit dags att sälja, pappa gick bort i höstas och mamma orkar inte med allt själv. Så just nu är mitt barndoms lantställe till salu! Känns lite konstigt när jag ser bilderna men det är ju så det måste bli. Ingarö är en härlig ö som förändrats mycket under åren från sommarstuge ö till mera av förort.
    Ha en härlig dag!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  5. Mysigt med utflykt, hoppas ni får en härlig dag..massor av kramar Diana

    SvaraRadera
  6. Vad trevliga saker du hittat. Hoppas er utflykt blir mysig trots vädret. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Åh måste åka till Åhléns snart. Kanske en tripp i morgon, kram kram och tack för fin inspiration..

    SvaraRadera
  8. Tassar in..såhär på kvällskvisten..och hoppas att du haft och har en mysig dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Vad fina saker du visar. Hoppas du haft en fin dag idag. Själv har jag varit på loppisrunda. Kram Mimmi

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...