fredag 4 maj 2012

Whiskyhörna

Utan whisky, för min del...

"Ostylad" bild med vovve, ledstänger och hundleksaker ;)

Vårt vardagsrum nere, är tänkt att användas mer som "finrum". Idag har vi inhandlat ett par fåtöljer till "whiskyhörnan". Själv dricker jag inte gärna whisky, men rom och cola funkar lika bra! 
Bakom möblemanget ska det så småningom bli platsbyggda bokhyllor i "halvhöjd" (ca en meter högt). På golvet framför funderar jag om det inte ska ligga någon matta? Är rätt sugen på en kohud, faktiskt!En svart/vit... Vad tror ni om det? 



Kanske en kudde i vardera fåtölj också? ;) 


Maria

16 kommentarer:

  1. Snyggt! Kan fixa bra priser på kohud om du är intresserad. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig hörna! Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Matta. Absolut. Mjukar upp. Kohud är snyggt tycker jag. Finns ju i alla möjliga färger. Eller renhud. Finns på Arlanda för bra peng.

    SvaraRadera
  4. Jaa kanske en renhud vore ngt eller den mattan du köpte till hallen, fast stor! Mysig hörna iallafall och jag gillar drinkar inte wiskey!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Svart,vit kohud vill jag också ha blir supersnyggt framför fåtöljerna:)
    Nä, fy här är det bara maken som dricker whisky inget vidare tycker jag.
    Ha en härlig helg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  6. Oh la la....whiskypinne hörna också. Läckert!

    Ja, kohud...snyggt!

    Kram och ha en härlig helg Maria!!!

    SvaraRadera
  7. Så mysigt. Där kan man njuta... utan whisky ;)

    Ha en fin lördag.
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  8. Mysig hörna :) En matta blir nog fint, lite mera ombonat.Hoppas du får en fin lördag kram Diana

    SvaraRadera
  9. Åh, vad mysigt det ser ut! Ja, kohud eller renhud kommer att bli finfint, eller någon annan matta också för den delen!
    Ha en underbar lördag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Men allsång vilken underbar hörna! Wow där kan jag också tänka mig att sitta utan whisky dock hihi men kanske med en liten drink:) ha en finfin lördag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  11. Hylla, kohud och kuddar kommer bli supersnyggt i whiskeyhörnan!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Härlig hörna! Där kan du ju dricka lite bubbel istället ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  13. Åsså kommer jag och går mot strömmen! ;) Supresnygga fotöljer men jag är inte helt övertygad om kohuden?!? Men en matta helt klart tycker jag. Mattor ser oftast så mycket mer ombonat ut och tar ju bort eko och annat ljud som studsar i ett tomt hus. Behöver ingen whisky för att sitta i den hörnan och läsa en härlig bok. Ska tänka vidare på kohuden.
    Kram på dig!
    Anette :-)
    PS Kul att du gilla vår bruan tegel. Gräsmattan på framsidan rullade vi ut då vi hade en liten trädgårdsbudget tyckte vi att framsidan var viktig till att börja med. Så det är smart om man inte har så stort område tror jag.

    SvaraRadera
  14. Vilken myshörna ♥
    - Superfina fåtöljer också !
    En vacker matta av något slag blir perfekt framför...Tycker nog som Anette att en matta blir mer ombonat, och kanske en rund..Som motvikt till tapeterna som är rutiga.
    Kram och ha en fortsatt skön helg !
    Kram Anneli ♥

    SvaraRadera
  15. Åh vilken mysig hörna. Jag röstar absolut på en kohud, ock svartvit såklart!
    Fin lördagskväll önskar jag dig.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  16. Så fint ni har det! Härlig blogg, gjorde mig till följare nu:) Ha en fin dag! Kram :)

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...