tisdag 8 maj 2012

Vinst!

För ett par veckor sedan vann jag en utlottning...


Det var "Pärlorna i mitt liv"  som lottade ut lite smått och gott. Tre priser tror jag att det var och jag tror att jag vann två? 
Jag vann dessa saker i all fall! Det var lite roligt att jag vann just plåtskylten med "Laundry Room", för jag har faktiskt letat efter något i den stilen ;)
Stort tack till Berit som lottade ut vinsterna! Skylten kommer sättas upp precis utanför min tvättstuga! Fast jag vet inte om jag kan hålla vad skylten lovar ;)

Nu är det dags för "Tisdagsfika" ;) "Smarriga chokladbananer" med vaniljglass...


Maria

13 kommentarer:

  1. Vilken fin skylt! Kommer passa finfint hos dig!

    SvaraRadera
  2. Grattis till fina vinster!!
    Härligt med tisdagsfika...!!
    Njut och ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Jag är glad att du är glad och ja, jag tycker också att det är fina vinster, speciellt skylten:)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  4. Stoooort grattis till fina vinsten!!
    Så snyggt att ha skylten in till tvättstugan!!!

    Och du så himla snygga skor du köpt, gah...

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Men vilken liten "tur råtta" du är .....*ler ..STORT GRATTIS!!

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  6. Grattis, vilken härlig skylt. Bra vinst till dig.. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Grattis till fina vinsterna. Ha det gott. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Skylten är underbar :) Letar också efter en..kramar Diana

    SvaraRadera
  9. i like the Laundry room. Happy Wednesday

    SvaraRadera
  10. Grattis, va kul att du vann! kram

    SvaraRadera
  11. Kul! Grattis! Och ja, du har tre lotter i utlottningen hos mig, kul att du är med :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  12. Ja du har också sån tur, några verkar vara lite extra tursamma :) grattis fina du! Ska vi boka in en ny fika kanske, maila mig om du vill. Kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Grattis vilka ljuvliga vinster.
    Kram Maria ♥

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...