onsdag 16 maj 2012

Vinst! Tur i spel...

Jag vann!!!! Denna gång vann jag detta fina kit!

Bild: Living and dreams


Skrattar lite när jag läser era ord om att jag skulle vara en turgumma... Detta blir min tredje vinst på kort tid i bloggvärlden ;) Såklart ni tycker/tror att jag är en turgumma! ;) Men om sanningen ska fram, så brukar jag verkligen inte vinna! 
Jag brukar säga att jag har tur i kärlek, otur i spel... Men nu blir man ju allt lite orolig!? ;) Har Mannen i mitt liv planer på att lämna mig??? ;)  Detsamma blev nog självaste föremålet för min kärlek, ja Mannen i mitt liv alltså, för han suckade och sa lite med glimten i ögat: "Jaha... du tänker lämna mig???" när jag glatt visade honom att jag hade vunnit...igen!!! 
Nej, det verkar inte som att jag behöver vara orolig! ;) :) Vi verkar vara eniga om kärlekslyckan ;) Men det var jättekul att vinna! Ett stort tack till Living and dreams  som stod för den fina utlottningen! 

Sjalen blir toppen att testa med, om jag passar i korallfärgen, till mitt röda hår.. ;)

Maria 


13 kommentarer:

  1. Grattis till fina vinsten, turgumman Ibåde lotteri och kärlek. Ha en fin dag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Grattis vännen, vad kul :) Ha en härlig onsdag kram Diana

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Vad kul! Ha en gó onsdag innan lite ledighet! Annelie

    SvaraRadera
  4. Grattis! Det kommer passa bra på dig och er kärlek är nog stabil som det verkar... Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Du kommer passa fint i den tror jag! :) Grattis än en gång!:)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  6. Grattis!!
    Jag har också tur i kärlek, vinner aldrig.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Grattis igen! Det är inte alla som har tur i både kärlek och spel!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Grattis..till både vinst..och framförallt..kärleken..hi hi...
    Ha en underbar dag..njut och ha det gott!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten Maria!!!! Och hjärtligt varmt välkommen som följare till min blogg. Jättekul!!! Önskar Dig en skön onsda, kram Kate

    SvaraRadera
  10. Grattis, så roligt! Dubbel lycka nu då när mannen också stannar kvar ;)

    Ha det fint.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  11. Stort grattis! De klär dig säkert! Kram

    SvaraRadera
  12. Åh stort grattis fina du till ännu en vinst! Njut av lyckan i både "spel" & kärlek. Hade jag varit dig så hade jag spelat på lotto till helgen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  13. Grattis, vilka fina vinster! Både vacker sjal och att behålla mannen:-D
    Önskar dig en skön helg, kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...