torsdag 10 maj 2012

Torsdagsgodis! ;)

Pärlor, pärlor, pärlor...

Fick ett litet paket, eller snarare ett vadderat kuvert, med pärlor igår. Vet inte när jag sist beställde lite nya fina pärlor? 
Pärlor är verkligen som ögongodis, när man plockar fram dem. 
De runda pärlorna är vaxade glaspärlor och de söta blommorna är i keramik. Jättefina! Lägg märke till ringen i plexiglas... tuff va? ;)
Tanken är att det ska bli två halsband. Det ena ska vara till Odd Molly- klänningen till studenten. Hoppas kunna visa er resultatet snart ;)

Gillar ni pärlor

Maria

9 kommentarer:

  1. oh så spännande! blir nog superfint me de färgerna till klänningen, måste se klänningen och halsbandet på ihop sen! kram kram

    SvaraRadera
  2. Håller med Nilla. Ska bli spännande o se halsbandet o klänningen tillsammans.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Nu är du på G. Ska bli kul och se som sagt.. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Spännande att se resultatet!! Duktig du är..att både sy och pyssla!!
    Ha en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Klart jag gillar pärlor, här gillas det mesta utom att stryka då möjligtvis:)
    Jag har försökt mig på att göra några halsband för några år sedan, men de blev sådär måste erkännas, håller mig nog till stickningen. Börjat på en pläd, hur kul som helst.
    Blir skoj att se ditt fina halsband när det är klart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ljuvliga! Väntar med spänning på resultatet ;) Jag har pärlat massor i mitt liv men just nu hinns det inte riktigt med. Hoppas få tid till det igen lite längre fram i livet.

    Önskar dig en ljuvlig fredag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Älskar pärlor, halsband, armband... Åh!
    Ser fram emot att få se resultatet sedan!:)
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Vad pysslig du är, gör du halsband själv oxå!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Pärlor är ljuvligt! Vad fina du har beställt. Roligt att göra halsbanden själv.

    Tack fina Maria för din omtanke. Det värmer.

    Kram!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...