måndag 21 maj 2012

Sömnadsuppdrag

Jag har fått en förfrågan...




En tjej som jag känner lite grann, kom med en förfrågan om ett sömnadsprojekt. Hon behövde hjälp med en sak. Det är lite ont om tid, tills det ska vara klart och jag skulle enbart tacka ja om jag hade tid, var hon noga med att tillägga. 
Jag som inte har något arbetsrum ännu och en del fixande innan studenten kanske borde tackat nej...? 
Men jag kände att detta kunde jag inte tacka nej till. Dels har jag haft den idén själv, och det känns kul att nu få testa  och dels behöver jag en liten "puff" för att komma igång... Så  jag tänker ta uppdraget! ;) 

Vad det hela handlar om får ni se mer av en annan gång ;)
(Bilden ger en ledtråd ;) 

Maria

10 kommentarer:

  1. Spännande :) Ha en härlig måndag kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ser ut som något vitt till en speciell dag! : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Wow, ser ut att vara ett speciellt uppdrag i kärlekens tema ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Spännande!! Kan det ha med bröllop att göra...kanske själva brudklänningen...?!
    Ha en fortsatt härlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Roligt! Väldigt snällt av dig att hjälpa till. Det ska bli kul och se vad det är... Kram pia

    SvaraRadera
  6. Oj vad spännande! Kommer att följa detta projekt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så spännande, jag anar också vad det kan vara! Ska bli kul att se! kram

    SvaraRadera
  8. Oj vad spännande!!! Ser ju att vara ett uppdrag inför ett bröllop!!! Hoppas få se resultatet sen:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  9. Fin blogg du har, kul att hitta hit.
    Spännande uppdrag du fått, är det kanske så att det är själva brudklänningen som du ska sy??
    Ha en fin kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Åh spännande! Duktiga du som tar på dig projekt med mycket annat på gång.
    Känns som att det är en klänning i vitt som ska sys...
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...