onsdag 23 maj 2012

Sömnadsprojektet igång!

Kreativ kaos!

I eftermiddags såg det ut så här i vårt kök ;) Ni som hängt med ett tag vet ju att jag inte har fått i ordning något arbetsrum än och egentligen inte gillar att släpa fram och tillbaka med mina saker ;) Men idag har jag i alla fall dragit igång "sömnadsprojektet" som jag berättat om tidigare. Riktigt kul, faktiskt. Känner att kreativiteten flödar! Ännu bättre hade det förstås varit, om alla saker fanns i sina burkar, askar, lådor m.m och inte i flyttkartonger... 

Kan inte avslöja än vad det ska bli, eftersom det är beställt som en present ;) 

Tyvärr tog tråden slut, så jag kunde inte göra klart, det jag tänkt att hinna med ;) 

Släpar väl fram allt igen, i helgen, kanske? ;)

Maria

9 kommentarer:

  1. Jättefint kommer det bli. Släpa fram och tillbaks du, kram Pia

    SvaraRadera
  2. oj vad du kan ....Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Vad spännande att se vad det blir. Har du en symaskin man kan brodera med? Wow det verkar så häftigt tycker jag.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Ja, vad du kan!! Jag är superimpad. Jag kan knappt lägga upp en fåll ;)

    Det ser roligt och mysigt ut att sitta där i köket.

    KRam!

    SvaraRadera
  5. Vilken symaskin som kan brodera!!!
    Jag gissar på kuddfodral eller gardiner!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Pysslig du är och duktig, jag är imponerad :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Vad spännade att få se det färdiga resultatet!

    Visst ska bilen vara stor! Speciellt med barn, att man slipper plocka ner vagn i småbitar för att få in den. Nej, tack. Jag vill bara kunna ställa in den. Nu behövs ingen vagn men ändå skönt med stor bil!!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Åh vad roligt, väntar med spänning på resultatet ;) För när presenten hamnat hos sin lycklige innehavare måste du visa oss :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...