måndag 7 maj 2012

Sandaletter och tips för fina fötter!

Jag har köpt nya skor till tjejernas student...


Ett par sandaletter i beige mocka, som passar perfekt till Odd Molly-klänningen jag tänkt ha på mig. Kilklack är skönt att gå på, och praktiskt om man vill ha lite klackhöjd, men ska gå på gräs eller i grus... ;) Snyggt är det förstås också! 
Skor som är öppna, kräver snygga fötter!!! Jag är ganska noga med att ta hand om mina fötter. Fotbad och filande en gång i veckan, oftast. Sen smörjer jag med en kräm som finns i så gott som varje matbutik ;) Fungerar verkligen!

 Mjuka och fina blir fötterna, redo att visas upp i fina, lätta skor ;)

Maria




10 kommentarer:

  1. Så det blev OM klänningen :) Fina skor, gillar också kilklack.
    Önskar man hann/orkade pyssla om sina fossingar lika ofta som du :)

    Hoppas du får en fin start på veckan!
    Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Bra tips! Ska inhandlas bums. Tog hand om mina vinterfötter på en strand i Thailand. Nu gäller det att fortsätta ta hand om dem. Roligt med student! Och jag känner igen mig i förra inlägget avs skaparlust och tid.

    SvaraRadera
  3. Snygga skor! Ja det gäller att pyssla om varenda kroppsdel.Fila putsa och smörja. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Superfina skor, vekligen. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Fina skor! Vad duktig du är på att ta hand om dina fötter, det är inte jag...
    Vad skönt att ha stassen färdig till studenten.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Jättefina skor, du kommer bli så snygg på tjejernas student!
    Det där med att ta hand om fötterna skulle jag behöva ta del av, för guuud va dålig jag är på det.Ska börja med att inhandla den där krämen :) Tack för tipset!

    Kram
    L

    SvaraRadera
  7. Jättefina och så skönt att fixa fötterna! kram

    SvaraRadera
  8. Jag gillar dina skor, både snygga och jag antar bekväma. Gillar kilklackar för de är så skäna att gå i.
    Du mina orkideèr är det ingen konst att hålla liv i! De är inte riktiga. Är egentligen ingen större fantast av fuskblommor men ibland så, så fyller de en fyunktion och om de ser hyfsat äkta ut så är det ok för mig. Dessa två såg mäkta äkta ut "in real life" plus att de passade så perfekt just där. Sedan har jag helt lagt av med inomhuskrukväxter sedan jag flytta till Australien, här finns ju så mycket fint ute året om så man behöver inget inne. Dessutom räcker det ju med att behöva pyssla med dem som är ute. Så så ligger det till om du nu inte redan gissat.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  9. Kommer bli perfekta till OM klänningen :) kramar Diana

    SvaraRadera
  10. Snygga!!!

    Ha en fin tisdag.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...