lördag 5 maj 2012

Kohud, renfäll eller matta? ;)

Min tanke var ju en kohud till "whiskyhörnan"...

Bild: IKEA

Tack för all feedback! Toppen att få smakråd och nya förslag!
Som till exempel renfäll...

Bild: Åhléns

Jätteläckert, verkligen! Men har hört från flera håll, av de som har sådana, att de fäller. Jag har nog med hundhår, så det funkar inte... tyvärr ;) Men det kanske vore något att ha på porchen i höst/vinter? Mysigt!

Mattor var ett annat förslag. Till exempel den som vi har i en mindre storlek i vår hall. 
Bild: IKEA
Den är snygg och skulle nog kunna passa, men jag är rädd att det blir lite rörigt mot den rutiga väggen? Men den går nog mest bort på grund av att jag inte vill ha så mycket färg ;) Men förslaget var inte alls tokigt!:)

Ett annat förslag på matta var en rund matta. Det har jag själv varit inne på. Snyggt, mjukt, ombonat och skulle nog säkert göra sig bra!
Bild: IKEA


 Men... jag har ju länge velat ha en kohud...  Så det blir nog det i alla fall! ;)


Maria

8 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en kossa! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Kohud tycker jag är finast. Har de den på Ikea ?, vi som just var där en sväng förut. Får bli en annan gång.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  3. Åh så spännande att se vad du väljer!!! Oavset ditt val så tror jag en rund eller kohudsmatta passar bäst, ingen fyrkantig matta!!!

    Kraaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  4. Allt är snyggt, men ta kohuden eftersom du varit så sugen på en sådan!

    Fin whiskyhörnan kommer bli

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kohud tror jag blir superfint!
    Jag är en fantast av renfällar men man ska lyssna på sitt hjärta!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  6. Renfäll eller rund matta tycker jag :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag ser att detta är en gammal diskussion men aktuell dilemma för oss just nu, kohud eller rund matta? Igår stötte vi på en eventuell "hybridlösning", dvs. en rund kohudmatta, bifogar länken. Frågan är om sådana mattor fäller, nån som har erfarenheter?

    http://www.etnodesign.se/sv/produkter/patchwork-mattor-kohud/runda-mattor-kohud/

    Hälsningar, Ingrid

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...