måndag 28 maj 2012

Intensiv vecka

Jag har verkligen intensiva dagar framför mig nu!


Först och främst, ska projektet vid symaskinen göras klart.


Så jag kan lämna över det och ägna mig åt andra saker...


Som t ex. klippning, sommarfest på jobbet (innebär några timmars övertid...), en del fix här hemma inför studenten, några smycken ska göras, studentpresenter ska köpas, maten ska planeras i detalj och inhandlas, After Work med kollegerna... och en massa annat ;)

Det blir en intensiv vecka! ;)

Maria



10 kommentarer:

  1. Väldigt intensiva dagar just nu...längtar efter semester..kram Diana

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite mycket ibland. Ska bli skönt med en lååång semester. Vad fint det blir ditt projekt, fniss. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Vad fint det ser ut projektet. Maj månad är alltid intensiv tycker jag.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  4. Men låter ändå..som en härlig vecka!!
    Ha det så gott du bara kan!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Det ser fint ut.
    Intensiv vecka, men låter som att det ändå blir kul.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  6. Kan det vara ett örngott ellerpåslakan??
    Ser ut att bli väldans fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Många saker på gång men det låter också härligt med alla dessa vår och sommaraktiviteter som hör till denna tid på året.
    Tack för goa kommentaren. Jo då vi mår bra och det slutade ju regna till sist och allt rann undan. Nu är det "bara" lerigt och geggigt till tusen överallt. Vi har börjat ringa och greja för att få lite mer reda på problemet och se om det "kan vara någons fel" typ komun eller så. Återkommer med rapport!
    Kram Och ha en härlig vecka!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  8. Ja, dagarna rullar på och jag håller på att kämpa mig igenom tvättkorgen som inte har något slut. Packa ska vi börja göra så smått också, passen måste hämtas m.m. Men det fixar sig.

    vi firar inte heller mors och fars dag. Småtjejerna hade plockat en varisn liten bukett. Räcker så bra så! : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Oj, vad duktig du är! Är det en doppresent kanske.. himla fint :)
    Idag skickar jag ditt paket!

    Hoppas veckan blir härlig med
    alla festligheter! :)
    Kram Tess

    SvaraRadera
  10. Här är det också fullt ös och studentförberedelser. Det ligger till exempel en balklänning i delar på köksbordet...

    Vi får inte glömma att andas också;)

    Ha det så bra!
    //Cicki

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...