tisdag 15 maj 2012

Från hockeysoffan...

Min utsikt från hockeysoffan.


Mannen i mitt liv är bänkad i hockeysoffan. Själv sitter jag bredvid i samma soffa med min fina födelsedagspresent, som faktiskt är en favorit numera... min Mac ;) 
Det är roligare att följa bloggar och annat, än att minutiöst följa matcher tycker jag! ;) 
För mig räcker det med att veta hur matchen slutat och vilka de spelar mot. Jag är för rastlös för att lägga min tid på att sitta och följa matcher på tv´n. Matcher live är roligare ;) Där snackar vi både spänning och stämning!;)

Vad tycker ni om hockey? ;)


Maria

8 kommentarer:

  1. Jag älskar hockey-WM men inte kvällens match, så fruktansvärt lamt om jag får tycka. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Jag sitter som du:) Önskar jag hade en bärbar mac iof men paddan duger den med:) Fin utsikt har du! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar bänka mig framför tv:n när det är sport... VM, EM, OS och större händelser framför allt. Jättekul! Jag har nyligen fått et Mac som arbetsdator, och jag håller med om att det är skillnad. Det tar en stund att få koll på läget igen :-) Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Kommer in igen för att säga grattis till din vinst hos lininganddreams, en riktig turgumma du!!:) nu kan du njuta lite till i soffan. kram

    SvaraRadera
  5. Grattis till din vinst!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Gillar inget vidare faktiskt, men mannen var bänkad här också.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten!
    Eftersom jag lever ihop med en hockeykille, så har jag suttit på läktaren i några år och hejjat och varit supernervös! Trots det så är jag inte ett dugg hockeyintresserad när det går på tv! Skillnad när man får gå och kolla live!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Härlig blogg du har:)fina pics överallt.
    Har du twitter och FB, för att följa dig???

    Vill du ha inrednings inspiration, då kan du kolla in min blogg:)
    ha en kanonvecka.

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...