torsdag 24 maj 2012

Försommarkväll!

Vilken otroligt fin försommarkväll!


Jag, Minstingen, Mannen i mitt liv och vovven tog bilen till ett mysigt ställe i närheten, för en liten fika. Det är ju så att har man ingen egen gräsmatta så får man vara påhittig ;) 

Måsarna skriade runt träsket. Gillar det ljudet, det är sommar, vatten och klippor för mig ;)


Härlig grönska vart man än vänder blicken...

Ett torn finns där också, som man kan gå upp i och beundra utsikten, eller titta på fåglar med kikare.


Men inte vovven, han fick stanna nere på marken. Han gillar inte spiraltrappor... ;)


Har ni också njutit av försommaren idag?

Maria

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja vilket underbart väder vi har...!!
    Ser mysigt ut...visst är det härligt med fika ute...det är ju detta iaf jag väntar på..hela året!!
    Ha en fortsatt ljuvlig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig bild den översta på er! Ni ser ut att ha det riktigt bra! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Påhittiga du! vad mysigt att ge sig ut och njuta av naturen. Det är jag van vid... Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Vilka ljuvliga bilder!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Fiiiiin familj i såååå vacker miljö, gah... Vad härligt spontant att bara åka iväg och ha det mysigt en stund i gröngräset - lovely!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Å vad härligt Maria!

    Det ser underbart ut. Vilken bra idé!

    Ha en fin helg

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Ja,det är en underbar tid nu!
    Njut, njut och njut!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...