måndag 28 maj 2012

Bästa mamman- bästa barnen!

Vilken överraskning som väntade när jag kom hem!


Det här superfina kortet hade döttrarna knåpat ihop till mig! Bilder som passar väl in på mig, tycker jag! (Vinflaskorna symboliserar nog vinsamlingen, inte mängd alkoholintag!!!! ;)


Inuti stod en fin vers som rörde mig mycket!

Så fina ord och himla fyndig text! Imponerad! Vad fick jag då...? ;) Jo...

 De hade löst en månad spotify! :) 

Om jag är bästa mamman, så är mina fyra fina flickor definitivt bästa barnen!!!!


Maria

12 kommentarer:

  1. Men så himla gulliga dom är. Jag tror att de ändå ser vad vi mammor gör och dina tjejer hade det ju lite tufft i helgen så man får förstå... Gulligt som sagt. Barn är underbart ibland. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Nejmen de är väl för söta! Hade ingen aning om att man kunde fixa Spotify på pressbyrån och inte månadsvis heller!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Fina tjejer du har! De visste vad mamma ville ha!
    Kram

    SvaraRadera
  4. så gulligt gjort av dem! visste inte heller man kunde köpa spotify på pressbyrån:) sådana döttrar sådan mor!kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Ja men guuuud så gulliga!!!!! Grattis till dig som har så fina barn:)

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Ibland är det värt att vänta på guld!
    Vet du att vi har precis fått tillgång till Spotify här i Australien!! Yeeha!! Äntligen.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  7. Guuud vilka söta tjejer du har. Fin mamma ger fina barn ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Åååh, så gulligt av dina tjejer :) Fint att uppvakta sin mamma med kärlek och eftertanke!

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kram Bella

    SvaraRadera
  9. Så gulligt av dina tjejer!!
    En vers/dikt är värt hur mycket som helst.
    Kram Suss

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...