torsdag 17 maj 2012

Award

Jag har förärats med en award!


Vill börja med att tacka Kate med bloggen Nummer trettiofyra för att hon gett mig utmärkelsen! Jag fick den för ett par veckor sedan och har klurat lite på vilka jag ska sända den vidare till? Det finns ju så många fina bloggar som förtjänar lite positiv uppmärksamhet ;) 
Reglerna när man tar emot en sådan här fin utmärkelse är enkla:


 1: Tacka personen som gav dig awarden

2: Länka tillbaka till den personens blogg

3. Kopiera och sätt awarden på din blogg.
 
4. Skicka awarden vidare till 3-5 bloggar med 200 eller färre 
              följare som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

5. Uppmärksamma bloggarna på detta genom att lämna en 
kommentar hos dem. 


Jag har valt ut några bloggar som är rätt nya bekantskaper för mig;)





Ta er gärna tid att titta in till dessa tjejer!


Maria

Till er alla andra som inte fick denna award, denna gång: Ni är precis lika mycket värda att få denna utmärkelse! ;)


7 kommentarer:

  1. Oj, vad roligt att se min blogg bli nominerad :-) Grejen är att jag redan nominerats av awarden bara för någon vecka sedan. Tack ändå för att du tänkte på mig :-) Jag blev jätteglad! Ha det gott! Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Åh tack sööööta du, blir sååå glad över att du vill ge en till mig och min blogg. Det värmer!

    Tack!

    Och det där med dagar när det blir helg mitt i veckan är inte riktigt min grej ;)
    Njut imorgon kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Men oj! :) Tack! Gulligt av ditt att uppmärksamma min blogg med awarden!
    Och grattis till dig med! :)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  4. Stooooooooooort grattis till din award, den är du och din fina blogg väl värd!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  5. Grattis till utmärkelsen Maria! Visst är det kul att få en och din blogg är ju så härlig att läsa.

    Ha en härlig helg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  6. Grattis fina du du är ju så självklart värd denna!!!kram Nilla

    SvaraRadera
  7. Grattis till din award! Den är du värd!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...