onsdag 11 april 2012

Ordning och reda!

Jag trodde nog från början att jag skulle vara klar  till påsken, med alla flyttkartonger, utom de som hör till mitt kommande arbetsrum... Att det skulle vara ordning överallt... ;)
Icke... ;)
Fast nu är det inte långt borta! ;) Idag har jag ägnat hela eftermiddagen åt att plocka iordning på hyllorna i förrådet, hängt upp jackor som legat i just flyttkartonger.
Jag har även snyggat till bland kläderna i vår "walk-in-closet", sorterat alla mina smyckespåsar i olika korgar.

Jag gillar stort, när det är ordning och reda på sakerna!


Maria 

8 kommentarer:

  1. Skönt när det blir ordning och reda!
    Kul med en alldeles egen walk in closet!
    Själv har jag en garderob och en byrå, så det gäller att rensa!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja ...tänk att ha en walk in closet.....det skulle vara underbart!!!...själv kör jag samma variant som Helena , compact ;) ...*skrattar

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kan bara instämma med dig på det sista! Kram

    SvaraRadera
  4. Är precis som dej...!!
    Gillar också ordning och reda!
    Skönt för varje sak som kommer på sin plats!!
    ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Åhh så där fint skulle jag oxå vilja ha i mina skåp... Duktig du är! Kram

    SvaraRadera
  6. Älska ordning & reda! Längtar lite till mina barn också är lite större så jag har lite mer tid för att få ordning bakom alla dörrar... ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Du gör jättefint! Vilken ordning. Så vill jag ha det ;)

    Tack rara Maria för din gulliga hälsning!! Blev så glad.


    Kramar och njut nu av din fina walk in closet!

    SvaraRadera
  8. Fint med ordning och bra för då hittar man det man söker. Kram! Pia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...