måndag 23 april 2012

Odd Molly till studenten!?

Visst gillar jag Odd Molly!

Lite väl dyra tycker jag nog att Odd Molly´s kläder kan vara...  Jag brukar passa på att köpa något plagg på rea, eller om det är ett plagg som jag vet att jag kommer använda mycket, för då blir ju priset/ användning lägre ;)  Eller om det är till något speciellt tillfälle. Som nu...

Bilder via Nelly.com
Med den här fina klänningen i halterneckmodell... Den har jag beställt Härifrån  för att använda då tvillingdöttrarna tar studenten. Tror jag i alla fall ;) Det är ju ett antal veckor kvar, så jag hinner ju ändra mig! ;) Vem vet, den kanske åker på redan på svågerns 40:årsfest om några veckor?? ;) 
 Återstår ju förstås att se om den passar mig? ;) Det vet man ju inte då man inte provat... ;)


Maria

13 kommentarer:

  1. Om jag vore lika duktig som du så skulle jag sy mina kläder själv. Odd Molly tycker jag är lite över reklamerad, men det är ju jag det.Förmodar att den klänningen är svindyr och dina alster är mycket finare tycker jag. Stor kram! Pia

    SvaraRadera
  2. Hoppas att den blir fin på ...:) ...Odd Molly har jättemycket fint och jag har älskat de plagg jag köpt ..men nu jag har nog börjat tröttna på det ...*skrattar ...vilket blir så mycket bättre för plånboken ....

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  3. Den var bara så snygg och kommer passa dig helt perfekt! Klart du ska ha den på 40 års festen! Kram fina du! Nilla

    SvaraRadera
  4. Så fin klänning!!
    Jag tycker Odd Molly kläder är jättesnygga men tyvärr är de för dyra för mig.
    Behöver oxå något nytt till studenten...sonens alltså...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Klänningen är jättesnygg och du kommer bli såå snygg i den.
    Visst har de många snygga plagg Odd Molly men jag tycker att kvalitéen är lite si och så i förhållande till priset ibland. Ganska så ömtåliga plagg många av dem.
    Tack för skotipset, riktigt snygga. jag får fundera gillar även dem på H&M.
    Så roligt du har framför dig*2 med studenten, var helt underbart tyckte jag förra året.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  6. Den ser jättefin ut! Tror du kan använda den många gånger och då blir den väl värd sitt pris! Brukar också handla när det är rea!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Snyggt!
    Odd Mollys klänningar är ju alltid helt rätt ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  8. Snygg!

    Håller helt med dig om priserna, men ibland är det bara rätt. Då slår man till.

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Jättefin kommer den att bli på dig, det är jag helt övertygad om :) Bra val.kramis Diana

    SvaraRadera
  10. Men du va snygg! Såg att den även fanns i rosa - nu blev jag riktigt sugen på en ;)
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  11. Vad fin! Håller med det är dyrt.. men jag brukar sälja vidare mina plagg. Mollysar får man tillbaks en del för. Man kanske skulle ha bloppis snart, har många plagg som jag inte använt mycket ens..

    Roligt med student åt TVÅ samtidigt :)


    Kram Tess

    SvaraRadera
  12. Håller med om att det kan kännas rätt att köpa något lite dyrare till ett speciellt tillfälle och den där klänningen är bara såååå himla fin, gah... Vill ha!!! Lova att visa hur snygg du blev i den sedan:)))

    kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  13. Oj, vad snygg! Ja, den kommer du att trivas i!
    Tack för dina fina ord hos mig. De värmer!
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...