måndag 23 april 2012

Ny vecka - nya möjligheter!

Måndag morgon...

En vanlig syn, hos mig, med datorn på köksbordet ;) Just därför Mannen i mitt liv tyckte jag behövde en snyggare dator ;)


Måndag betyder ny vecka. Med nya möjligheter! Även om just måndagar inte är min favoritdag, så känns det helt okej att köra igång med en ny arbetsvecka ;) 
Jag har nämligen turen att antagligen ha världens bästa jobbarkompisar!? Vi bryr oss om varandra och  blir oroliga om någon inte dyker upp i tid och vi inte får tag i vederbörande, vilket inträffade i fredags... Lyckligtvis slutade det bra! ;)
Vi har roligt tillsammans och skrattar mycket! Till och med om vi måste torka kräkor, fixa stopp i toaletter efter att barnen proppat dem med torkypapper, så är inte skratten långt borta ;) 
Vi har ett klimat med "högt i tak", peppar varandra och delar med oss av våra olika styrkor. Ja, vi har en fin gemenskap
Jag är glad att jag trivs så bra på mitt jobb med tanke på hur många timmar av min vakna tid som jag ändå spenderar där...

Önskar er alla en fin start på veckan!

Maria

12 kommentarer:

  1. När jag läser detta saknar jag er alla lite extra!
    Har du kommit iordning i hemmet nu?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. God morgon där på andra sidan!
    Ha en härlig dag!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  3. Låter verkligen härligt att ha en sådan arbetsstämning! Snäll make har du också hihi! Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. Åh vilka härliga kollegor du har. Kollegor gör arbetsplatsen om du frågar mig, så viktigt och jag som "egenföretagare" saknar dem så!! Dock har jag andra företagare omkring mig så jag är inte helt ensam :)

    Fin måndag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Med tanke på hur mycket tid man är på jobbet så är det vaäldigt viktigt att man trivs!

    Ha en toppen vecka!
    kram Kia

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att du har det så bra på din arbetsplats! Kan just nu inte skryta lika mycket som du!Ska på kurs i morgon där det ska tas upp problem som finns hos oss på min avd!
    Snygg dator!
    Ha en alldelses underbar vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Tänk vad viktigt det är att trivas på sitt jobb, att ha roligt och att skratta. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Härligt! Känner likadant. Hade jag inte er kompisar så vet jag inte vad. KRAM!

    SvaraRadera
  9. Hej vännen!!
    Såå skönt att du trivs så bra!! Tänk så många som inte gör det..på sin arbetsplats!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Ja, nära till skratt, det har vi allt! kram

    SvaraRadera
  11. Så fint skrivet Maria. Jag har nog haft en riktig tur som hamnat hos er... Kram Monica

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...