tisdag 17 april 2012

Kreativitet

Oj, vilken respons jag fick på förra inlägget!!!!


Niger och tackar stort! Såklart är jag som mamma stolt! Och Mellantjejen... nej, hon blev inte arg ;) Hon blev nog stolt hon med! ;)
När det gäller kreativitet, så räknas vi nog som kreativa, alla i vår familj. Alla döttrarna är bra på att teckna, faktiskt!  Även jag tecknade mycket i min barndom/ungdom men så "tappade" jag bort det i takt med att intresset för tygerna växte. 
Men så bra som Mellantjejen... nej, det har jag aldrig varit!
Om jag tecknar, så blir det helst föremål, som skor och parfymflaskor, t ex ...



Vad mellantjejen tänker göra med sin talang? Ja, jag vet att hon vill bli designer i alla fall! Och här kan ni se balklänningen hon sytt själv!


Maria

2 kommentarer:

  1. Ja, hon har ju att brås på... Bra Maria. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Fin klänning hon sytt. Fick lite flaschback. : ) Jag sydde också min balklänning. Alla hade långa lite vida klänningar men jag sydde ett svart fodral! : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...