tisdag 24 april 2012

Först ljuslyktor... sen soffbord;)

Ja, jag vet jag är lite tokig...

...som köper ljuslyktor på löpande band, till ett soffbord jag inte ens har ;) 
Idag kom mitt paket med vad som kanske kan benämnas som "Bloggvärldens mest använda ljuslykta" ?? ;) Ja, ett par glaslyktor från Tine K ;) En i färgen "blush" och en i "phantom". 
Det blev precis så bra som jag trodde, tillsammans med de andra lyktorna som jag köpte för ett litet tag sedan. I koppar/rost toner. Funderar på ett par Iitalla: Kastehelmi också... Alltsammans är ju tänkt att stå på ett grått soffbord, tillsammans med en brun soffa... för att binda samman det hela lite. ;) 

Börjar bli dags att köpa soffbord, soffan ska ju komma på fredag ;)


Maria 


8 kommentarer:

  1. *skrattar ...exakt sådär skulle jag kunna göra med....i vilket fall är alla dina lyktor jättefina.....ska bli spännande att se vad det blir för bord .

    Sov gott..

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Jaa jag har ju några av dina lyktor också! Jag har köpt massor av lanternor till poolhuset som jag inte ens vet om det kommer passa, men jag har en bild och en känsla och hoppas det kommer funka!
    Vad är det för ett silverbord du har lyktorna står på nu?
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Här är en till som tycker om ljuslyktor - har flera och det blir så fint!

    Spännande när allt är på plats. Vad snyggt det kommer bli!

    kram

    SvaraRadera
  4. Man kan aldrig få för många ljuslyktor ;) Superfint blev det kramis Diana

    SvaraRadera
  5. Blir säkert snyggt. Det brukar bli det när du far fram. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Men det är så mysigt att tända ljus! Så några lyktor till gör väl inget.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Haha va skön du är ;) Ser fram emot bilder när soffbordet är på plats.
    Och visst är dessa ljuslyktor från Tine K helt underbara!

    Kram Lena

    SvaraRadera
  8. Vackra lyktor, så snyggt det kommer att bli, kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...