onsdag 18 april 2012

Firad stort!!!

Ikväll har jag blivit firad stort av min fina familj!!!



Jag fyller år idag. Med tanke på vilka enormt fina presenter jag fick, skulle man kunna tro att jag fyllde jämnt!!? Men sanningen är den att jag fyller väldigt ojämnt... 41. Men det kanske de glömde bort? ;)

Här kör vi med återvinning ;) Tidningspapper, som omslag!
Men innehållet var sprillans nytt...


 ... en Mac Book Air!!! Min spontana reaktion när jag såg innehållet var "Åh, herregud, hur ska jag lära mig den här nu då!?" Vilket jag oxå sa... varpå Tvilling2 och Mannen i mitt liv, tittar på varandra, och Tvilling2 säger... "Det var ju det jag sa..." Men det var absolut inte av otacksamhet!!! Snarare lite lätt ångest... jag har liiite svårt med förändringar när det gäller teknikprylar ;) Jag som är van med min gamla pc... ;)

Fin kökshandduk med dalahästar fick jag också...

Likaså en färgglad termosmugg. Perfekt till kaffet, på porchen! ;)


Ljusstakar i zink...


...och  ett par korgar i återvunnen gummi, fanns det i de andra paketen.


Firandet avrundades med hemgjord tårta som barnen fixat!

Tack för en underbar dag!!!


Maria

22 kommentarer:

  1. Storstilar firande, må jag säga! Grattis igen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Storstilar firande, må jag säga! Grattis igen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hipp , hipp Hurra härifrån Göteborg också....och man kan ju inte annat än säga att det är trots allt kul att bli uppvaktad...Kram och Grattis!

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  4. Wao! Vilket party och vad fina presenter! Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Hurra, hurra på din födelsedag! Vilka fina presenter du fick, kul!
    kram

    SvaraRadera
  6. Grattis! Va märkligt, men roligt:) Du är jättefin på korten och så mycket fint du fått. Då är jag exakt fyra år äldre då:)
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis till dig! Ser att du haft en bra dag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Grattis Maria! Vilken cool kaffemugg du fick, gillar den skarpt. Inte för att det var någr "fel" på Mac:en men muggen gillade jag.
    Tack för kommentar inne hos mig. Det där med klockan behövdes lite förtydligande från min sida. När jag köper en ny (antagligen idag) så ska jag inte längre ha två stycken på den platsen utan bara en STOR. Får hitta någon annan vägg i huset att visa de två tidszonerna. Visar bild så fort den kommit upp på väggen.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis, gratis fina Maria!!!

    Vilka härliga presenter från din familj och mycket kärlek och tycka om. Vilken superfödelsedag!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  10. Ingen dålig uppvaktning :) Grattis! kram Diana

    SvaraRadera
  11. Grattis på födelsedagen! Superfina presenter, och det där med tekniken känner jag igen. Gillar din veranda! Håler på att övertala gubben att byggga en härhemma men det går så där. Ha det bra

    SvaraRadera
  12. Grattis på din dag!!! lite i efterskott! Vilka presenter!! en macbook så lyxigt! Här fyller maken idag så vi firar också:)
    Kramar Nilla

    SvaraRadera
  13. Niger..en dag i efterskott..och säger GRATTIS!!
    Så fina presenter du fick...förstår att du hade en toppendag!!
    Önskar dej en likadan idag..!! Kram Annika

    SvaraRadera
  14. Grattis i efterskott!!
    Det var mycket presenter det. En bärbar skulle jag också vilja ha. Får önska mig det när jag fyller. : )

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  15. STORT GRATTIS såhär dagen efter. Förstår att du hade en riktigt fin dag och vilka presenter, de var verkligen inte fy skam. Vilken otroligt snäll familj :-) njut av dagen! Kram

    SvaraRadera
  16. STORT GRATTIS till dig.
    hoppas du får en helt underbar födelsedag.
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  17. Grattiskramar till dej lite i efterskott !
    - Vilka fina presenter du fick och tårtan ser ju jättesmarrig ut !
    Förstår att du hade en underbar dag med din familj !
    Ha en härlig dag i dag också !
    Anneli ♥

    SvaraRadera
  18. Grattis grattis till dig! Å vad firad du har blivit av snälla familjen.
    Här firar vi äldste sonen imon. Kram

    SvaraRadera
  19. Vilket härligt firande! Ojämnt är väl så viktigt att fira tycker jag! Termosmuggen skulle gärna få flytta hem till mig!
    Stort grattis och en födelsedagskram från mig!
    Susanne

    SvaraRadera
  20. Kära tider vilken fin uppvaktning du fick!!!Ett JätteGrattis på din födelsedag!!!Vilka fina presenter!!!!
    Ha nu en skön helg!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  21. Jättegrattis på födelsedagen. Wow. Vilka presenter. Jag är inne på att byta till mac så jag vill höra vad du tycker. Men du har väl en ajfån? Eller hur? Så lite bekant är du ju med apple redan. Kram

    SvaraRadera
  22. Grattis i efterskott! Vilket firande det blev med finfin tårta och massa presenter! Mysigt!

    Önskar dig en fin vecka!

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...