torsdag 12 april 2012

En liten färgklick...

Bjuder er på en liten färgklick från vårt kök, denna gråa torsdagsmorgon...


Den här fina gamla vågen fick jag av min svärmor, när vi besökte dem i helgen. (Mannen i mitt liv, var inte lika överförtjust över att få in mer gammalt "skräp" ;) Gillar den!
Vågen är nog nästan det enda i färg, i vårt kök. Jag gillar ju stort att ha en svart-vit-grå-brun bas i hemmet, det ger mig ro och harmoni ;)
Det är så enkelt sedan att byta färger på kuddar, filtar, ljus m.m för att få in lite färg!

Hur tänker ni kring färger i inredningen?

Maria




8 kommentarer:

  1. Vågen är alldeles underbar, avis jag blir.Älskar att blanda gammalt och nytt! Och en och annan färgklick på detaljerna kram Diana

    SvaraRadera
  2. Åh vilken ljuvlig gammal våg, älskar! Jag har alltid en ljus bas och ändrar färger på textilier efter humör och tid på året.
    Har kikat in ert husbygge och jag förstår verkligen vad du menar med drömhus :)
    Tack för fina ord hos mig.

    Önskar dig en fin torsdag!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin gammal våg. Lyckliga du... Fin färg verkligen. Tycker den passar jättebra. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin gammal våg. Snäll svärmor du har.
    Grunden hemma här är vitt, men sen har jag andra färger som sticker ut, beroende på vilket rum det är. Som i tv rummet har jag en röd fondvägg, så färg betyder mycket. Ha en bra dag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  5. Haha kul med makens reaktion:) fint med en blomma på vågen. Jag gillar bastoner men på våren vill jag ha in lite mer färg och då blir det i köket oftast. Kram!

    SvaraRadera
  6. Godmorgon!!
    Här är också..grått....
    Jag har mest vitt..lite gamla möbler..svarta ramar...har inga färgklickar..
    Men jag gillar det stilrena iof sig!
    Ha en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Kan erkänna att jag tar död på mina blommor också men det är i alla fall roligt att se när de växer upp. Sen så blir inte alla fullt utvecklade men det skyller jag på för lite sol eller nått. : )

    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Jättefin! Härligt med lite färg, kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...