lördag 28 april 2012

Att gå på känslan!

Man ska lita på sin känsla!




Bjuder på en första liten titt på vårt TV-rum! Soffan anlände igår och vi är sååå nöjda med den! Den har ganska hög rygg, så man sitter otroligt skönt. Min tanke om det gråa bordet från samma stora blå-gula varuhus ville inte släppa... 
Idag köpte vi det och det blev exakt så bra som jag hoppats på! Det ger ett mycket mjukare intryck med grått än med vitt, som jag först var inne på ;) Att det är runt och har svarvade ben gör sitt till också ;) Nöjd, är vad jag är. 
Ljuslyktorna som jag köpte innan, hjälper till att binda samman det grå med det bruna. Vill gärna ha en liten vas som passar också, med en liten snittblomma, kanske? ;) Och eventuellt ett par lyktor till ;)



Fortfarande fattas en massa i rummet, som tavlor, matta och naturligtvis... kuddar! ;) Men det kommer så småningom! ;) 

Senare blir det film i nya soffan!

Maria

15 kommentarer:

  1. Jag förstår att du är nöjd. Härligt med en hög rygg så man sitter skönt. Bordet var verkligen robust och mjukt i formen... Kommer bli kanon sen med dina kuddar. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!!
    Såå snyggt det blev!!!
    Önskar dej en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Men oh vad fint det bordet var hos er! Nu blev jag sugen.. men har så mycket i svart trä i vardagsrummet..


    Kram Tess

    SvaraRadera
  4. Härlig soffa! Vi behöver också en ny, en vacker dag kanske. : )

    Ha en toppen kväll.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att hålla på och fixa, prova ut och känna på det nya. Tycker att det blev jättesnyggt!

    SvaraRadera
  6. Verkligen fin soffa...och bord förstås. Kul med lite nytt. Ha det bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. VILKEN KÄNSLA!!!!

    Och så grymt snyggt. Älskar kombon!

    Här kommer ni sitta och ha det bra och njuta.

    Grattis till er vackra hem som bara blir finare och finare!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Å vad fint att se bordet "placerat". Såg det på IKEA och fastnade också för det, men har ingen plats.
    Kanoners!!!
    Ha en skön söndag
    AC

    SvaraRadera
  9. Bra känsla där! Väldigt snygg soffa! Hoppas ni hittar en passande matta sen idag? Kram och fin söndag! Nilla

    SvaraRadera
  10. Det där bordet blev ju toppenbra. Sätt sedan en vas med härliga blommor på bordet och 2"aken är klar". Snygga kuddar kan man inte ha för många av heller.
    Åhh vad jag vill också ha ett soffbord!
    Ha en skön Valborg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  11. Hade missat din soffa... så snyggt det blev! Gillar bordet med de fina benen. Där kommer ni ha det hur mysigt som helst!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Ja det blev verkligen superfint! Bra känsla, där!

    SvaraRadera
  13. Härligt! Det där bordet har en förmåga att etsa sig fast på näthinnan! Har inte övertygat mig själv att det är rätt hos mig ännu men förhandling pågår... :-)

    Ha en skön soff-kväll!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Kul att hitta till en ny blogg!
    Jätte fin soffa och bordet matchar perfekt till!
    Kul när saker faller på plats i ens hem!
    Kram Anna i Skåne

    SvaraRadera
  15. Ser verkligen fint ut, vilken härlig soffa kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...