fredag 30 mars 2012

Snyggaste tidningskorgen!

Den absolut snyggaste tidningskorgen ever, finns hemma hos oss!
" Ära vare gud i höjden - detta har min dotter gjort i slöjden" ;)

Minstingen har kämpat med den på slöjden i många veckor! Men så är den otroligt snygg och välgjord också! Igår stod den och väntade på mig, när jag kom hem från jobbet. Jag blev så glad över den! Och så stolt över dottern, såklart!!!
Det värmer i modershjärtat över hur hon sågat, slipat, filat, putsat och målat... Kämpat flera flera lektioner. I flera veckors tid har hon sagt att: "nästa gång blir den nog klar..."
Och nu är den klar, och jag älskar den! Den står just nu så snyggt bredvid murspisen!  

Perfekta anledningen till att få fylla på med färska fina magazines!


Maria

8 kommentarer:

  1. Vad duktig tjej. Ja visst blir man glad och stolt som mamma. Ha en mysig helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Kul när de gör saker man verkligen har användning för.

    Ha en toppen helg!
    KRam Kia

    SvaraRadera
  3. Kul när dom får göra saker som man har användning för! Jättefin är tidningskorgen, hon kan känna sig riktigt stolt! Hälsa henne det!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Bra att få användbara fina saker av sina barn, särskilt när de gjort dem själva. Perfekt tidningsförvaring. kram Pia

    SvaraRadera
  5. Oj vad det värmer ett mammahjärta när man får en sådan fin sak!
    Hälsa henne att hon varit fantastiskt duktig och att den blev så fin !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Vad duktig hon är, den är verkligen fin.
    Ha en go helg.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  7. Förstår att det värmer! Jättefin är den! kom plötsligen i håg att jag också gjorde en tidningskorg i slöjden fast inte lika fin som denna då:) kram

    SvaraRadera
  8. Imponerande. Väldigt snygg tidningskorg. Min syster gjorde en hylla till mig i slöjden, någon gång på mellanstadiet. Jag har fortfarande kvar den. Den har bytt färg några gånger, men den är fortfarande lika fin.
    Trevlig helg

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...