lördag 31 mars 2012

Jag vann!

För några dagar sedan deltog jag i en utlottning hos den HÄR tjejen!
Idag fick jag meddelandet om att jag vunnit!!! Det som lottades ut var en valfri vara HÄRIFRÅN och jag valde denna:

Bild från Timarco

Visst är den snygg?!!
Jag som aldrig vinner i utlottningar blev överraskad och jätteglad och basunerade snabbt ut det bland mina familjemedlemmar! ;)
Mellantjejen (som fyller år idag!) skrattade lite och sa:
"Har du också fått en bakini nu? ;)"
Detta grundar sig på när hon som 4:åring sjöng "Jag har fått en bakini, jag har fått en bakini!!!" när hon glatt traskade fram till kassan i klädaffären med bikinin svingandes på galgen.

Japp, nu har jag också fått en bakini! ;) (eller ska få i alla fall ;) ) 

Maria

Men om det blir någon "outfitbild" som "utlottaren" önskade, det är en annan sak... ;)

10 kommentarer:

  1. Grattis! Jaa visst är det kul att vinna och speciellt kul när man får välja vad man vill ha själv!!

    Skulle va snyggt att se dig posera i din bakini!!!!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vill ha en bikinibild ;) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Grattis Maria ! Jättefin bakini. varför blir det ingen outfit??? Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Men vad kul ...och ett varmt grattis!! Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  5. Grattis, vad kul!!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Grattis till din bakini ! Outfitbilden kommer vi med glädje vänta på ;)
    Grattis i efterskott till er underbart söta trollunge ! - Kan slå vad att hon är lika söt i dag !
    Ha en fortsatt trevlig helg !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Grattis såå kul! Nej jag vinner heller aldrig:-) supersnygg blir du på stranden i sommar! Kram!

    SvaraRadera
  8. Grattis till dig! Så snygg den var bakinin :)
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Jag glömde presentera mig i förra kommentaren. Jag hittade dig via Pernilla Life's Silverling. Eftersom hon har bjudit in även mig till bloggträffen i Sigtuna, var jag nyfiken på de övriga som skulle komma dig.
    Ciao Sahra

    SvaraRadera
  10. Grattis!! :) den var Superfin! :) Kramar

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...