söndag 18 mars 2012

Jag tror jag hittat den...

Ja, jag tror faktiskt att jag hittat cykeln, som jag vill ha!
Bild lånad från Cykelmagneten

Idag, när vi var inne på sportaffären för att köpa skidor till Minstingen, så stod den bara där! Cykeln i retromodell, med rottingkorg... Och den hade en så otroligt snygg "baby-retro-blå" färg! Sadel och handtag i brunt skinn. Däcken i samma bruna färg. Jag föll pladask för den, kan jag säga! Så himla läcker!!!! 
Och jag som trodde jag ville ha en cykel i creme eller svart... ;) som ni kunde se här

Maria

10 kommentarer:

  1. Den var superfin!! kan verkligen se framför mig hur du kommer susande på den skönheten! En skönhet till en skönhet! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Den var ju bara så läcker! Underbar färg! Så vårlik!

    Kram

    SvaraRadera
  3. En så snygg cykel föstår att du gillar den...
    ha en härlig söndagskväll och tack för din hälsning
    kram sandra

    SvaraRadera
  4. Hej Maria och vad roligt att Du tittade in till mig på min blogg!! Verkligen fin cykel du hittat, och spännande med ett nytt hus!! Hoppas vi ses igen!
    Ha det gott, kram Kate

    SvaraRadera
  5. Åhh va fin =) Jag är oxå ut efter en nu cykel. Kram

    SvaraRadera
  6. Wow, verkligen suuuuuperfin!! Vill också ha!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  7. Vilken goding! Vill också ha! kram

    ps. vad fint ni har fått det i huset.. kram

    SvaraRadera
  8. ..och vad kul att du antog utmaningen.. kram

    SvaraRadera
  9. Superläcker! Den tror jag du kommer trivas bra med :)

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  10. Hej Maria. TAck för att du tittade in hos mig och gillade min blogg. Det gör mig jätteglad.

    Ska följa din blogg för du verkar ha samma intresse som mig.

    KRAM

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...