fredag 23 mars 2012

Fredag och vita liljor!

Igårkväll, när Mannen i mitt liv kom hem från jobb/ utvecklingsamtal med Mellantjejen/ mathandling, så hade han en stor lång "blomstrut" från blomsterhandeln, med sig.
(Alltså vad säger man när blommorna är inlindade i papper till en "strut"? Blompaket???)


Mina favoritblommor! Vita liljor! Helt plötsligt så blev det ännu mindre synd om mig som är förkyld! ;) Jag som har lyckan att ha en sådan fantastisk Man i mitt liv! Kärlek!
Idag skiner solen precis som igår, och jag känner mig faktsikt lite piggare. Kanske det blir en kopp kaffe i solen, senare? ;) Det är ju i alla fall fredag... ;) Den där speciella fredagskänslan får jag ju inte uppleva idag. Ni vet den där, när man upplever att alla på jobbet (eller runtom en) är lite extra uppåt inför helg!? Och känslan när man stänger dörren efter sig när man går från jobbet... Ja, då är det HELG! ;)
Jag håller till godo med radion som sällskap och solen som skiner in! ;)
Trevlig fredag till er alla!

Maria

8 kommentarer:

  1. Du också snorig? Jag med och det vill inte ge sig riktigt. Fast det rinner inte hej vilt utan bara är där. Man blir rätt seg i kolan och tänker inte helt klart med snor i huvet. : )
    Hoppas du får en skön fredag och piggar på dig snabbt.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Underbart att få blommor.Jag var tidig idag så helgkänslan har funnits hela dagen, härligt är det.
    Ha en fin helg i vårsolen, hoppas du känner dig bättre så du kan titta ut.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt. Liljor som är så vackra...lovely!

    Hoppas du mår bättre och kan njuta av helgen

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. det är verkligen så härligt att få blommor av sin man. Kärleken liksom knoppas och blomstrar på samma gång. Skönt att du är lite piggare... Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Vad härligt att få blommor av älsklingen!!! Hoppas du mår bättre! Ha en bra helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Sånt gillas :) kram och ha en mysig fredag!/Diana

    SvaraRadera
  7. Så underbart att få blommor...och dessutom favoriterna!!!
    Hoppas att du mår bättre och förkylningen är bättre!!
    Krya på dej och ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  8. Så fina blommor från mannen!
    Tittar in o önskar dig en trevlig helg! Å krya på dig!
    Här har minstingen halsfluss...
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...