torsdag 29 mars 2012

Bokstäver

Det är allt något speciellt med mig och bokstäver...


Jag är svag för att sätta bokstäver, ord och texter i inredningen! ;) Även siffror funkar ;)
Man kan hitta ordkuddar och texter på skyltar hemma hos oss. Ibland när jag syr kläder, smyger det in en bokstav "M" också. Eller ett litet ord som t. ex "Summertime".
Jag minns att jag i tonåren "pimpade" en jeansjacka med att klippa ut mitt namn i ett annat tyg och sätta på ryggen.... "coooolt" (Hrm...;)


Bokstäverna på bilden ska sitta utanför dörren :)



Maria


8 kommentarer:

  1. Haha i tonåren hade jag mitt namn broderat på bakfickan det var coolt! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, bokstäver och text kan bli till roliga detaljer. Och framförallt personligt beroende på vad man väljer. :-)

    Ha en fortsatt fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. Bokstäver är trevliga, jag letar själv efter några som jag skall pimpa till sovrummet.
    Ha en nice dag.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Dessa namn på kläderna, kunde man inte sy så skrev man med pennor...Måttligt snyggt, kanske *skratt*. Så vårfint du har på bardisken!!!! Kram Kate

    SvaraRadera
  5. Fina bokstäver!

    Ang påskpynt så nä, vi pyntar inte så mycket. En påskkärring, en tupp och kanske några kycklingar.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  6. Väldigt trendigt med bokstäver. Ert efternamn blir ju kanon där ute. Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Håller med dig. Det är så dekorativt. Tycker inte nödvändigtvis att de behöver bilda ord...

    KRAM

    SvaraRadera
  8. Tänk vad man göra mycket fint med dessa bokstäver. Man har ju sina favoriter, medan andra inte är lika roliga. - Så fint du hade påskpyntat!
    Äggen är ju så gulliga ♥
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...