tisdag 27 mars 2012

Äntligen har han fattat...!

...Det var åtminstone vad jag trodde...
...När jag såg att Mannen i mitt liv hängt upp en brunrutig blazer på sin herrbetjänt igår kväll. Alltså, det måste han ju ha gjort för att den matchade tapeten och resten av inredningen så bra? ;) Han har äntligen fattat varför jag låter vissa fina plagg hänga framme!?
Naturligtvis inte!!! Han hade hängt den där för att han skulle använda den.... såklart! Nej, han skulle aldrig drömma om att hänga sina kläder som dekoration! Fast man vet aldrig... rätt vad det är, så kanske  jag har gjort det istället? ;)

Imorse, när han gått till jobbet, så hängde den kvar... så kanske det var tänkt som dekoration ändå??? ;) ;)



Maria

12 kommentarer:

  1. Du är ju bara så rolig. Här hänger det lite udda kläder också tex. huggarbyxor i orange och blått. Dekorativt eller inte så får de ju hänga där ett tag. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Ha ha det var roligt! Det matchar ju faktiskt! Här låter barnen sina kläder matcha inredningen hela tiden ha ha
    Kram

    SvaraRadera
  3. Om sambon hade hängt upp kläder för dekoration så skulle jag tro att han fått hjärnsläpp! : )

    Ha en toppen dag!
    KRam Kia

    SvaraRadera
  4. Det är jag och din man då...skulle heller aldrig ha kläder hängande..för dekoration....!! El jo..min och tjejernas dopklänning hänger uppe...:)
    Önskar dej en underbar dag!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Det är i så fall smutstvätt som karlarna lägger som dekoration...eller skorna framför dörren ;)!
    Ha en härlig dag !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Ja männen slutar aldrig att förundrar en, hi hi!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  7. Den hängde säkert kvar för att han plötsligt förstått hur snyggt den matchade väggen! Tror du inte?
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ha, ha, hoppas kan man ju alltid!;)

    Ha en skön kväll!

    Pernilla

    SvaraRadera
  9. Haha, vilket härligt inlägg:))) Ja se de männen...

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  10. :D De är allt bra fina de där männen! Kram

    SvaraRadera
  11. Sorry! Jag tror att han bara glömde hänga in den igen! Du vet hänger den framme så är det ju lätt att använda nästa gång man vill ha den...typ om några månader eller så ;)
    Tjingeling!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  12. Ha ha ja vad ska man tro!! Den passade ju väldigt bra iallafall!

    Ang storsele från Ikea så är den ok att sitta i, kanske inte att mysa i, men med fårskinnet och en kudde är den helt ok!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...