söndag 8 januari 2012

Award

Jag niger och tackar för den fina utmärkelsen som " Änglarna finns" har gett mig! Vad glad jag blir! Att blogga är himla kul, så lite uppskattning betyder mycket! Tack Annika!
Titta gärna in på hennes blogg, hon delar ofta med sig av tänkvärda ord! :)



Ordet "liebster" är tyskt och betyder "käraste". Denna award ges tydligen till de bloggar som har mindre än 200 följare.
När man, nu som jag, fått denna utmärkelse så ska man tacka den som givit den och länka till den. Sen förväntas man skicka den vidare till 5 stycken, genom att skriva ned dem i sitt tack-inlägg, och lämna kommentar hos dem så de vet om att de kan hämta denna award ;)
Hur enkelt som helst! Vad som inte alls är lika enkelt är att välja endast 5 bloggar bland alla man tycker förtjänar en award ;)

Jag har i alla fall valt dessa:












Ni som inte blev valda denna gång: Bli inte ledsna jag gillar er ändå! ;) :)


Maria


10 kommentarer:

  1. Stooooort grattis till din award!! Den förtjänar du!!! Fina bloggar du nominerat awarden vidare till också!!! Och tuuuusentack för din fina kommentar hos mig, blev så glad:) Men det är ju ömsesidigt, jag gillar ju att kika in här hos dig också för du inspirerar ju lika mycket:)

    Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Den är du så väl värd! Så kul att vi i bloggvärlden ger varandra lite beröm och uppmuntran, det ger så mycket positiv energi. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej vännen och grattis<3 den är du värd!!!
    Och jag tackar allra ödmjukast för att du skickar en till mig.
    Varma kramar till dig från mig<3
    ska ta mig en riktig funderare vilka jag ska Aki kasen vidare till :)
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  4. Grattis och Tack snälla. Jag blir så glad.. Kram / Pia

    SvaraRadera
  5. Grattis till din award och tack för att du skickar vidare till mig!! : )

    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis och tack snälla för att du lämnar vidare till mig! Ska presentera det i veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Maria!
    Kul att följa din husbyggarblogg! Ser verkligen fram emot att följa ert fina hus! Och grattis till awarden!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  8. Grattis, grattis det är du väl värd, alltid kul att läsa din blogg. kram Victoria

    SvaraRadera
  9. Ja ett stort Grattis till dig ...det är alltid kul med lite uppmuntran...jag lyckades få min andra Awards idag under en vecka...*skrattar...KRAM och ha en fin vecka...Pernilla

    SvaraRadera
  10. Stort grattis till dig!

    Kul med awarder och lite uppmuntran och uppskattning behöver vi ibland.

    Din blogg är fin så awarden är du väl värd!

    Kram Anneli.

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...