lördag 28 januari 2012

Award och dagens ros!

För ett antal dagar sedan (en vecka, kanske?) fick jag min tredje award. På ganska kort tid. Vad glad jag blir! Fast jag är ju inte dummare än att jag inser att den här awarden liksom går runt lite ;) Min bloggvärld är inte så stor om man så säger ;) Men att sprida glädje är aldrig fel!!!
Denna gång var det Simsalabim som gav mig utmärkelsen. "Liebster Blog"


Rekommendationerna när man får denna award är att tacka och länka till den som givit den, samt att skicka den vidare till 5 andra bloggar, med mindre än 200 följare, som man vill uppmärksamma. Lämna en hälsning hos de utvalda, så de vet om det ;) Glädjespridning! ;) :)


Mitt varmaste tack till dig, Pia med Simsalabim!
Pia skriver med en sådan glädje och värme om trädgård. Ingen kan undgå hennes kärlek till växter och dess färg och form! Jag rekommenderar en titt hos henne!
Jag vet ju vem jag ska vända mig till om jag behöver, eller snarare NÄR jag behöver, tips till min nya trädgård! :)
Jaha... då har jag kommit till detta med att skicka vidare då...
Denna gång har jag valt några som jag vet har fått denna award förut, men i alla fall inte av mig.

Dutvalda är dessa underbara bloggar som jag gärna och ofta läser! Tycker verkligen att ni ska titta in på dessa också!

Life´s silverlining and I   som bjuder på en härlig mix av mode, inredning och annat som förgyller tillvaron!

Limestone by the Sea  en blogg som bjuder på vackra bilder och ett husbygge!

A House With A View  bloggaren som har både egen brygga och egen ö!

Änglarna finns  "dagboken" med värme, positivitet och en massa kloka ord!

Vita Vidder  inredning och pyssel i vitt!


Samtidigt vill jag tacka ALLA ni som läser min blogg och lämnar så många hälsningar. Dagens ros till er!


Tackar speciellt för kommentarer till vårt husbygge. Var nog lite rädd från början att jag skulle upplevas tjatig om det ämnet ;) Men har förstått att det inte är så! Vilken tur, för det blir liksom min lilla avkoppling att dokumentera händelserna här på bloggen. Avkoppling blir det annars väldigt dåligt med just nu. Och jag vet att jag just nu är usel på att hinna med att kommentera och lämna hälsningar på era bloggar... 

Hoppas ni har överseende, det blir bättre! Lovar!



Maria

10 kommentarer:

  1. Men åååh tack snälla söta du!!! Även om jag haft turen att ha fått awards tidigare så värmer det så innibomben ska du veta!!!! Tusen tack!!!

    Många lördagskramizar aka

    SvaraRadera
  2. Vilka värmande ord jag fick av dig. Tack snälla. Att följa ditt bygge är ju superkul. Är man intresserad av hus och hem så är det ju fantastiskt att få följa med på byggresan. Ha en bra dag... Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Jag är SÅ glad för awarden som jag fick av dig!!!

    Tack för bloggkärleken som du sprider!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack goa du! Det värmer gott att få lite bloggkärlek! Jag förstår att du har ont om tid nu med allt vad ni har att stå i. Det är så spännande att kika in här och se vad som händer!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Tack, tack, tack! Jag blir jätteglad och det gör ju absolut inget att få en award igen:) Det ger lite mera inspiration till att hålla igång inläggen när idéerna tryter. Kul att du gillar min blogg, jag ser fram emot varje inlägg hos dig där jag får följa ert bygge, tack igen.

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Maria!!!Blir så glad..och tack för dina fina ord om min blogg!!
    Klart att man inte tröttnar på att varken läsa eller se bilder från husbygget!! Är så spännande att se hur det tar form!!
    Önskar dej en fortsatt mysig lördag!!
    Kram och Tack igen!!/Annika

    SvaraRadera
  7. Grattis!! Visst är det kul när andra uppskattar det man skriver.

    Ang löss. Man hoppas att folk kollar sina barn när man skickar ut mail om sånt så kanske man slipper ifrån dom rätt fort.

    Ha en toppen lördag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Så roligt och jag är så glad för min award som jag fick tidigare av dig kram

    SvaraRadera
  9. Tack för fina kommentaren på min blogg, kul att nya bloggare kikar in. Nu ska jag kika runt i din. Ha en skön kväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. Heej vännen, kikar in för att se hur det går med bygget :)
    Och stort grattis till ännu en award!!den är du värd så klart<3
    ha nu en fortsatt skön vecka !!
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...