tisdag 6 december 2011

Rena rama vardagen

Ena kvällen möte på jobbet, en annan kväll köra materialspill till återvinningscentralen... Rena rama vardagen har det blivit att ha fullt upp varje kväll...
Och däremellan ska man hinna med att fixa inför den stundande högtiden kallad JUL ;)


Ikväll har jag och Minstingen gjort "Lilla Storstan" för att hon behövde köpa sin julklappar, som hon ska ge bort. Själv lyckades jag också klara av några. Skönt! Men nog blir det en julklappsvända till minst, innan jag är klar...


Allt medan jag försöker fixa det vardagliga i denna familjen, så bygger Mannen i mitt liv på huset. Vi ses inte mycket nuförtiden, inte... Någon timme innan läggdags på kvällarna, typ ;)
Om man ska se något positivt med det, så är det väl att vi inte hinner tröttna på varandra i alla fall!

Men till helgen... Då ska vi vara lediga jag och mannen i mitt liv, för att ta hand om varandra... Julbord och hotell, minsann...

6 kommentarer:

  1. Åh så mysigt det låter till helgen, ha det riktigt bra kram

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är på att ändå fixa till det lite trevligt ibland du och maken!
    tack för din fina kommentar hos mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Det låter så underbart med en skön helg tillsammans med sim käresta. Fint du gör....

    SvaraRadera
  4. Julbord och hotell låter bra för kärleken!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gokväll vännen!!
    Så mysigt det låter..att bo på hotell och bara ha det bra!!
    Härligt att ni gör saker tillsammans..bara ni två...det är såå viktigt!!! Framförallt om man inte ses så mycket annars!!
    Önskar dej en God Natt!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Ja, man ska ju inte slita ut varandra! : ) Ni får det härligt till helgen.

    Kram Kia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...