lördag 17 december 2011

Julstämning med hästar

Riktigt, riktigt grått väder fick vi idag! Usch... Regn och lite snöblandat regn. En vecka kvar till jul... Den där riktiga julstämningen vill inte riktigt infinna sig. Även om det är julpyntat här hemma... Vädret bidrar såklart! Men den största anledningen är nog att fokus hos oss ligger på husbygget. Mannen i mitt liv tillbringar nästan varje ledig minut där.
Men idag "tvingade" jag med honom på "småtjejernas" julavslutning på ridskolan ;) Dels vill jag inte köra den vägen i mörkret i regnvädret, och så vill jag att han vilar sin kropp några minuter! ;) Sen tror jag att en liten dos lantluft bara är bra för honom! ;)
De var så duktiga alla tjejerna. (Nej, jag såg faktiskt inte till en enda kille!) Det var uppvisning i kadrilj. Med julmusik till. Det nya ridhuset var fint pyntat och även i stallet hade hästarna fått julpyntat på sina spiltor.






Så nog bjöds det på julstämning allt!


4 kommentarer:

  1. Duktiga tjejer du har! Härligt med julstämning och lite avkoppling i regnrusket!
    Hoppas du mår bättre idag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fint! Det är pyntat i A's stall också. Sambon och M är ute och julshoppar medans jag är hemma med feber. Han var faktiskt duktig och la klinkers på toan imorse. Jippi!
    Ha en toppen lördag och slit inte ut er!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig dag!! Skönt att få med "mannen" också...!!
    Ja du julstämning, vad det gäller vädret...hmm..här är inget regn iof sig..men grååååt.

    Ja ja..vi kan inte göra ngt åt det..så det gäller att mysa inne ist!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. Mysigt, och julpyntat och fint i stallet också! Här har det bakats hela dagen..kram Victoria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...