lördag 31 december 2011

Gott Nytt År!

Nyårsafton 2011. Årets sista dag!
Förra året var jag och Mannen i mitt liv till Sigtuna och fikade på nyårsaftons förmiddag. Jag kunde i min vildaste fantasi inte tro att vi skulle ha tid med detta i år! ;) Men ack vad jag bedrog mig... Visst tog vi en tur till Sigtuna i förmiddags!
Först målade jag ett gäng taklister för andra gången, sen hem och på med klänning och smink! En mysig fikastund tillsammans med Minstingen och Mannen i mitt liv, var inte helt fel! En ny tradition har med andra ord fötts!

Förra året var det rätt folktomt på Sigtunas gator, men i år var det mycket folk ute och affärerna var öppna. Slank in i en mysig liten butik

och köpte den omtalade chai-latten, som många pratar om...




Nu funderar jag på om jag ska hinna måla den sista strykningen innan det är dags för dusch och "kvällsstassen"... ;)
Vi har förresten 21:årig förlovningsdag idag... så champagnen kommer faktiskt att korkas upp innan tolvslaget ;)

Gott Nytt År önskar jag er alla!


Maria


5 kommentarer:

  1. Gott nytt år vännen .)
    Krmakram<3nettan

    SvaraRadera
  2. Grattis till er båda! Kul att ni hittat en tradition att åka till min stad:-) kanske får vi ta en bloggträff här någon dag:-) gott nytt år och stor kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis till er och ett riktigt gott nytt år kram

    SvaraRadera
  4. Mysig tradition mitt i bygget. Grattis på er förlovningsdag! Gott slut på året /Pia

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Vilken mysdag!!!
    Grattis på förlovningsdagen!!
    Önskar dej en härlig kväll..och Ett Gott Nytt!!
    Kram Annika

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...