söndag 4 december 2011

Garderobsrensning - unika hemsydda plagg säljes...

Har insett att min garderob är överfull. En del saker ska skänkas till bättre behövande, men några av de saker jag sytt själv tänkte jag sälja, om intresse finns ;) (Värt ett försök ;) )

Snyggt till jul?
Nr 1.  Tunika strl 38.  Endast provad.

Nr 1 är denna vita tunika i strl 36-38. Aldrig använd. Enbart provad. Snygga broderier i grått och rött. Pris: 200:- (el. bud)


Såld 


Nr 2 är en "julig" klänning i strl 36-40. Svarta rosor broderade på ärmen och i nacken. Stort broderi med rosor, framtill. Ett "M" är broderat längst ned på volangen. Använd 3 gånger. Pris: 200:- (el. bud)

Såld
Nr 3 är denna marinblå tunika med vidd i. Snygga korsstygnsbroderier i blått och rött. Strl 36-38. Använd vid ett par tillfällen. Pris: 200:- (el.bud)


Alla plaggen är i bomull eller bomullsblandning och kan tvättas i 40 grader. De är självklart hela och rena. Frakt tillkommer enligt postens portotabell. Jag ansvarar inte för postens eventuella slarv ;) (Och köper heller inte tillbaka plaggen)

Om du är intresserad: lämna kommentar eller maila mig på maria@perlemor.se  Eventuella frågor besvaras också via mail ;)


4 kommentarer:

  1. Men åh så fina blusar! har du sytt dem själv!?
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, jag har sytt dem själv. Men det börjar bli FÖR trångt i garderoben, så "tyvärr" måste jag göra mig av med en del... ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej maria, jag är intresserad av den grå! Tror du jag kan ha den?
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...