fredag 9 december 2011

Fredag på riktigt!

Äntligen en fredag med den där äkta fredagskänslan!
Har varit så många fredagar utan den där riktigt riktiga fredagskänslan, nu... Ingen bastu och inte så mycket till mys. Men idag så!!!


Idag blir det mys på riktigt! Har varit och handlat "fredagsmys" och ölen står kall i kylen och väntar. Ska strax gå upp och vrida på bastun. Sen måste jag nog ta mig en titt i garderoben vad jag ska ha på mig imorgon kväll, då det vankas julbord! Jag är lite tokig, som brukar köpa nytt när jag ska iväg på något speciellt.... men inte denna gång, får ta något "gammalt" ;). Ett nytt halsband har jag i alla fall svängt ihop här på kvällskvisten. Får se om jag hittar något som passar till ;)


Annars får jag väl ta ett gammalt halsband också... ;)


Ser ni den lilla dalahästen? Jag är ju från Dalarna, så den passar väl extra bra? ;) Tur att tofsen i alla fall inte är en "knätofs" ;)

Dax att vrida på bastun! Njut fredagen gott folk! För det gör jag!!!


7 kommentarer:

  1. Du kan då konsten att låta så glad jämt. Vilket fint halsband jag gillar verkligen dalahästen. Du har säkert något fint i garderoben so passar utmärkt till ändamålet. Ha det så kul. Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Önskar dej en mysig fredagskväll!!!
    Njut av städat hus..lussekatter..bastu och öl!!
    Det kan knappast inte bli bättre!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  3. När vi har gjort i ordning vår bastu så blir det söndags bastu.
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. men du vilket fint halsband du gjort!så mysigt det låter med kall öl och bastu! Jag brukar också köpa nytt när det är något speciellt.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Fint halsband du gjort. Ja på fredagar ska det mysas!! Här har vi badat spabad och sett på idol! Ha en fin helg! Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Mycket fint halsband! Så kul att se att det finns likasinnade. Jag och Jennica har "pärlat" ikväll, vi behövde lite nytt till julmarknaden vi ska stå på i morgon. Det är så kul att skapa, speciellt när vi kan göra det tillsammans, det tillhör inte vanligheterna. /Nellie

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...