fredag 23 december 2011

Att inte få klä granen...

Jag har ju tidigare berättat hur det går till när vi klär granen hemma hos oss. Att det är jag och ingen annan som bestämmer vad som ska få hänga där ;)  Gärna var sakerna ska hänga också! Visst har barnen fått vara med och klä granen! Absolut! Fast jag har ju hängt om en och annan kula också ;)
I år hade jag ju lovat att barnen skulle få göra hela jobbet själva!
Och har jag lovat så har jag lovat! Lite fusk är det kanske om man som jag köpte hem några nya pynt, eller...? Eller nej, de hade ju kunnat låta bli att hänga dit dem om de inte ville ha dem! ;)
Granen sågade vi ner på vår nya tomt igår kväll i mörkret. Döttrarna hade själva fått se ut en gran, som vi skulle ha. Detta gjorde de också i mörker ;)




Jag tycker att de gjorde ett snyggt jobb, tjejerna! Samarbete på hög nivå ;)



De nya hängena fick också vara med!


En silvrig sko...

... en silvrig handväska...


... och en vit kyrka.

Granen blev fin trots att den valdes ut i mörkret! ;)

Nästa år är det min tur igen att klä granen! ;)



7 kommentarer:

  1. Hi hi..förstår dej...alltid bra..när man själv får klä den..el iaf bestämma!!!
    Önskar dej en riktigt God Jul, vännen!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Vilka fina saker du har som hänger i granen. Granen är jättefin och visst är du väl nöjd? Kram /Pia

    SvaraRadera
  3. Funkar det klädda resultatet för dig??
    Var det svårt att inte få vara med?

    Hoppas ni får en toppen jul.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Det funkade finfint! De gjorde ett snyggt jobb!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  5. Den granen kan du väl inte vara annat än nöjd med? Vilka fina saker som hänger hos er. Barnen klädde vår gran, det är tjockt med pynt nedertill och aningen glest upptill... Men sååå fint!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jättefin gran! En riktigt god jul till dig!Kramar!

    SvaraRadera
  7. Granen ser ju superfin ut! GOD JUL önskar jag dig/kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...