tisdag 8 november 2011

Vila


Jaha... då var det dags igen... De många olika bacillerna på mitt jobb har attackerat mig och dessutom fått fäste :( Förkyld med halsont, hosta och om inte feber så i alla fall på gränsen ;) Är väl kanske extra mottaglig, när det oftast går i minst 110 just nu i livet ;) Återstår att vila och läka ut infektionen! Så är jag snart på banan igen!
Sån tur att jag har en massa härliga tidningar med julinspiration att dregla över! Kanske jag till och med ska passa på att plocka fram julmusiken och smyglyssna, när ingen annan är hemma!?
Fick dessutom en DVD från tidningen amelia igår, som kan komma till användning!
En helt ny upplevelse fick jag chans att vara med om, tack vare att jag är hemma... Hjälpa Minstingen med att platta håret. Jag som är lockig ända in i själen (Ja, det är nästan sant, har jag inga lockar så är det inte "jag"...) har knappt hållt i en plattång, förutom när jag städat upp efter döttrarna. Men nu behövde hon mammas hjälp, och jodå... jag kan nog faktiskt platta hår också! ;) (Annars är mina hårkonstnärliga kunskaper inte så mycket att skryta med...)

Känner mig lite som Lotta på Bråkmakargatan "Jag kan nästan allting" ;)




6 kommentarer:

  1. Ta hand om dig ordentligt.Typiskt dig att lyssna på julmusik i smyg. Fniss! Javisst är du en riktig liten "Lotta på Bråkmakargatan", du kan nästan allting. Kramis!

    SvaraRadera
  2. Du får krya på dig! Här tror jag A är på bättringsvägen bara hostan som håller på med lite feber.
    Plattång håller M på med ibland. jag har rakt så jag kör med krustång istället. : )

    Ha em lugn dag,
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Kanske är det den bacillen jag har. Den flyttar ju aldrig på sig heller.
    Hoppas att du blir bra snart.

    Jag använder picnik bl.a till mina kort. Photoscape är också bra.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Åh, vad trist att bli sjuk!

    Krya på dig!! Och njut av all inspiration du kan hitta! :)

    KRam Mia

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Krya på dej..och ta hand om dej!!
    Synd att vi inte bor närmare...så kunde vi tagit en fika..hihi...här är en till som mår sådär...:(
    Härligt att Lotta och du nhar såå mycket gemensamt!!!..:)
    Önskar dej en så bra dag som du bara kan ha...lyssna..och njut av julsångerna!!!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Hej, så fint du gjort! Det är alltid kul att ändra om lite, ommöblering är aldrig fel!
    Krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...