tisdag 15 november 2011

Saker att se fram emot...

Sstunder att längta till behöver vi kanske alla här i livet? Åtminstone så behöver jag det! Små ljuspunkter i tillvaron.


Saker att se fram emot...
Som till exempel i helgen, då jag och Mannen i mitt liv var i "Lilla Storstan" och åt en god middag. Riktigt mysigt och trevligt! Före middagen slank vi in på det nyöppnade Stationen och drack ett glas bubbel... Gillade verkligen det stället! Det ska definitivt få fler besök!
Vardagslivet blir allt lite enklare om man har något att se fram emot. Något man kan tänka på och drömma lite om när man dammsuger och torkar golv, eller gör något annat mindre roligt ;) Nästa sak som jag ser fram emot nu, är vårt julbord på Fjäderholmarna. Längtar verkligen!
Jag uppskattar stort att få klä upp mig lite och måla naglarna och allt det där ni vet ;) Att få sitta tillsammans med Mannen som jag älskar så otroligt mycket och njuuuuta av god mat och gott sällskap!

Få känna att livet faktiskt är mer än bara husbygge och vardagssysslor... ;)





7 kommentarer:

  1. Ja, små glädjeämnen blir lätt stora! Julbord låter gott, Fjäderholmarna fantastiskt! Själva tar vi Särsta i år...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Trevligt! Imorgon ska jag få vara ledig för sambon har hittat på något....?

    Ha en toppen vecka.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. ja, små saker eller stora att se fram emot.Håller med. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja precis så är jag också! Jag älskar att se fram emot saker och ta lite bubbel mitt i veckan som ni gjorde - helt rätt! Att se fram emot att fixa till sig är en del av nöjet:)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!!
    Underbart inlägg!!
    Tänk så mycket man har att vara tacksam över...både stort och smått. Gäller verkligen att ta vara på det!!
    Ha en fortsatt underbar dag! Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Visst är detta så viktigt. det förgyller tillvaron. Ha en go kväll nu. Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...