torsdag 10 november 2011

Container vintern 2011

Det är farligt att vara hemma och vara sjuk! Ja, nu är jag ju inte farligt sjuk alltså, men det är farligt hur mycket inspiration man har tid att hitta på nätet, när man samtidigt vilar! Men jag lovar, att det är avkoppling på hög nivå!
Idag fick jag för mig att jag skulle ta en titt på Containers hemsida, om de hade något nytt att vila ögonen på... OM de hade???!!!!

Varsågoda!
(Jag ansvarar inte för eventuellt köpbegär ;) )








Alla bilder: Container


Som vanligt är rekvisitan underbar!


1 kommentar:

  1. Krya på dig vännen!

    Visst är det lite farligt med alla dessa webbutiker! Det är alldeles för lätt att falla för frestelsen! hihi...

    Ha nu en skön helg, och att du snart känner dig bättre!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...