torsdag 13 oktober 2011

På min önskelista!

Oj, vad kyligt det blivit här hemma, under tiden som vi varit bortresta! Riktig höstkyla minsann! Vi som haft så varmt, så nu fryser jag på nätterna!

Igår var jag in på MQ, en snabbis. Hittade en sån snygg kofta från favoritmärket Bondelid, som jag gärna skulle krypa upp i soffhörnet och mysa i... tillsammans med jeans och mysiga sockor... och en kopp te och en bok...
Låter toppen, va? ;)

Bild: mq.se


Synd att det är så långt kvar till jul... ;)







10 kommentarer:

  1. Jätte snygg! Här hemma har jag tänt en brasa. vi värmer oss, jag och katten.

    SvaraRadera
  2. En varm kofta skulle inte vara fel, den där var ju jättesnygg. Håller med om att det är gräsligt kallt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Välkommen! Snygg kofta du visar idag! Hade behövt den idag då jag är hemma fr jobbet pga sjukdom. Varm som en kamin men fryser så jag skakar! "Min grossist" tar fram egna produkter och säljer vidare, köper in och säljer vidare samt har två butiker. Fyndar mycker bra textil där. Gillar din blogg och har den på min favoritlista. Ha det bra

    SvaraRadera
  4. Hej vännen!
    Du för önska..att tomten kommer tidigare i år...:)
    Ha en fortsatt ljuvlig dag!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Verkligen snygg kofta! Jag svettas!

    SvaraRadera
  6. Bondelid är ett favoritmärke för mig med!
    Den koftan var riktigt snygg! Jag har även sneglat på Odd Mollys.. Vi får se vad det blir, OM det blir någon.

    Välkomna hem! Hoppas ni hade en underbar semester!!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Hej vad kul med ett nytt ansikte. För jag tror inte jag varit här hos dig förut,hihi. Rätta mig om jag har fel ;)
    Ja du de har så snygga kläder. Min älsta dotter jobbar extra på MQ. De har börjat sin höstrea i går. Är inte din kofta snart på rea tror du ;)
    Vi får hoppas det. Jag vill ha deras parkas i rosa!!
    MEn aldeles för dyr just nu, så jag hoppas på rea,n.
    Sov gott <3 nettan

    SvaraRadera
  8. Hej vad kul med ett nytt ansikte. För jag tror inte jag varit här hos dig förut,hihi. Rätta mig om jag har fel ;)
    Ja du de har så snygga kläder. Min älsta dotter jobbar extra på MQ. De har börjat sin höstrea i går. Är inte din kofta snart på rea tror du ;)
    Vi får hoppas det. Jag vill ha deras parkas i rosa!!
    MEn aldeles för dyr just nu, så jag hoppas på rea,n.
    Sov gott <3 nettan

    SvaraRadera
  9. Hihihahah jag om ju på det eller rättare sagt misstänkte det, hihi. Förlåt mig så snurrig är jag, på riktigt. Varför har jag tappat bort dig. Är jag med som följare ??? Måste kolla, annars har det hänt något,,, Ja ja, jag är snurrig som sagt, hihi
    ha det så gott och jag vill fortfarande köpa dina kläder;);)
    kramkram <3 nettan

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...