onsdag 21 september 2011

Hyllning till hyllan

Hyllor på vägg är bra förvaring, tycker jag. Snyggt kan det vara också. Beroende på vad man väljer för hyllor och kanske beroende på vad man har på hyllorna... ;)
IKEAS blogg Livet Hemma  tipsar om hyllor idag.

Dessa hyllor var riktigt snygga, tycker jag. Snyggt placerade saker också. Konsoler: EKBY UTSJÖ och hyllplan: EKBY HEMNES, från IKEA


Enkelt och snyggt! Och väldigt smarta konsoler. För snedtak! Det var något nytt för mig. Så dags att hitta dem nu, när snedtak snart är ett minne blott ;) Konsol: EKBY RISET och hyllplan: EKBY ÖSTEN från IKEA.

Bilder: IKEA / Livet Hemma

Nu väntar soffan och strax den nya svensk-danska kriminalserien.




4 kommentarer:

  1. Vilken fyndig rubrik. Verkligen smarta konsoler för snedtak som vi inte heller har längre. De andra var tuffa. Ha en skön stund i Soffan!

    SvaraRadera
  2. gillar konsolerna för snedtak, dom har jag spanat lite på. Måste bara möblera om lite först...
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du tittade in! Lämna gärna en hälsning så hittar jag tillbaka till dig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...